به گزارش ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز کرد: هر مسجد نیاز به یک روحانی دارد که نماز جماعت را در آن برپا کند و سبب تقویت اندیشه و افکار مردم آن روستا شود.
وی افزود: روحانیان باید رسالت واقعی خود را در مسجدها ایفا کنند و ساخت خانه‌ های عالم در روستاها در واقع گام برداشتن به سوی آبادانی مسجد و آن روستا است.
وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز با همکاری اداره تبلیغات اسلامی اقدام به تکمیل خانه عالم روستای فمی با اعتباری بالغ بر 170 میلیون ریال و تحویل آن به شورای اسلامی این روستا کرد که این فعالیت ها شامل حیاط سازی، سرویس بهداشتی و نماکاری به متراژ 120 متر مربع بود.
وی ضمن تبریک به مناسبت هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی، مردمی کردن اقتصاد مقاومتی را از هدف های بسیج سازندگی خواند و اظهار کرد: بسیج سازندگی در سال 1379 براساس تدابیر رهبر معظم انقلاب برای شکوفایی استعدادهای ذخیره شده در جوانان تشکیل شد.
آقادوستی افزود: این سازمان امروز در عرصه‌های متفاوتی گام برمی‌ دارد و رزمندگان جنگ نرم این جبهه تلاش می کنند تا فرمایش های رهبر معظم انقلاب در مسیر محرومیت‌ زدایی، عدالت محوری و اقتصاد مقاومتی را محقق کنند.
شهرستان نطنز با 45 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و امامزاده ( بادرود ) در 125 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.