به گزارش ایرنا، محمد عسگریان روز شنبه در نشست با خبرنگاران از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان 'تمنای وصال' در دهه مهدویت نیز خبر داد و افزود: چهار هزار نسخه کتاب در این شهرستان توزیع شده است و عموم مردم با خرید آن می توانند در این مسابقه شرکت کنند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه با عنوان 'منتظران کوچک' ویژه دانش آموزان افزود: این مسابقه با مشارکت سه هزار دانش آموز در مقطع اول، دوم و سوم ابتدایی برگزار شده و در دهه مهدویت یک همایش بمنظور تجلیل از برترین شرکت کنندگان در این مسابقه برگزار می شود.
مدیر اجرایی دارالمهدی برخوار با اشاره به مسابقه 'منتظران خورشید': افزود: این مسابقه نیز با مشارکت دو هزار دانش آموز در مقطع چهارم و پنجم و ششم برگزار شد و در دهه مهدویت، همایشی بمنظور تجلیل از برترین شرکت کنندگان در این مسابقه برگزار می شود.
عسگریان گفت: مسابقه ای با عنوان 'باران مهربانی' با مشارکت دانش آموزان و عموم مردم برگزار شده است که با برگزاری یک همایش ویژه دانش آموزان و سه همایش در شهرهای دولت آباد، دستگرد و حبیب آباد ویژه عموم مردم از برترین شرکت کنندگان در این مسابقه نیز تجلیل خواهد شد.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مهدویت، 2 دارالمهدی در شهرهای خورزوق و شاپور آباد نیز افتتاح می شود.
تاکنون سه دارالمهدی در شهرهای حبیب آباد، دستگرد و دولت آباد ایجاد شده است.
از پنجم شعبان سالروز ولادت حضرت امام زین العابدین(ع) تا پانزدهم شعبان میلاد حضرت قائم (عج) بعنوان 'دهه مهدویت' نامگذاری شده است.
شهرستان بُرخوار با 120 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
م.ط/6027 /7153/7150
تنظیم کننده: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.