به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه چادگان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، افزود: انسان باید تکامل داشته باشد و تکامل نیز با تقوا میسر است لذا رعایت اخلاق، تقواست.
وی با بیان اینکه انسان در طول زندگی خود باید آینده نگر باشد، افزود: اگر فرهنگ غلط بر ما غلبه کند، آینده ما دچار مشکل می شود .
امام جمعه چادگان با اشاره به چگونگی بروز فقر در جامعه گفت: همه ما باید برای جلوگیری از فقر در جامعه، باید از خود شروع کنیم و با جلوگیری از اسراف در میهمانی ها و سایر امور زندگی به نیازمندان کمک کنیم.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور گفت: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات در 29 اردیبهشت مشت محکمی بر دهان توطئه گران و دشمنان اسلام است.
حجت‌ الاسلام سلیمانی افزود: دشمنان با جوسازی ‌ها می خواهند بین مردم تفرقه ایجاد کنند و از این راه به اهداف شوم خود برسند.
وی افزود: دشمنان بدانند آحاد ملت ایران در برابر دسیسه های دشمنان خواهند ایستاد و با حضور پرشور خود در انتخابات، برگ زرین دیگری برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد.
خطیب جمعه به انتخابات شوراها اشاره و تصریح کرد: در مورد انتخابات شوراها باید بگویم که اگر کسی قدرت اصلاح و بهبود امور را دارد باید وارد شواری شهر و روستا شود.
شهرستان چادگان با دوبخش مرکزی وچنار رود ودو شهر وبا 35 هزارجمعیت در 110 کیلومتری غرب اصفهان قراردارد.
ف.ع/ 7131 / 2093 ** نتظیم کننده و انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.