به گزارش ایرنا، حسین خراسانی زاده پنجشنبه شنبه در نشستی خبری اظهار کرد: همه دستگاه ها اعم از قوه مقننه و قضائیه باید ضمن انجام وظایف خودشان به دولت کمک کنند و قوه قضائیه به عنوان چشم بینا با نظارتی که دارد، باید در حمایت از نظام با تخلفات قاطعانه برخورد کند.
وی با انتقاد از صدا و سیما گفت: بر هیچکس پوشیده نیست که روش کار و برنامه های صدا و سیما موافق دولت نیست و به نوعی غرض ورزی است که گاهی این غرض ورزی را پائین و بالا می برند و این مهم برخلاف مصالح نظام است.
وی افزود: با نادیده گرفته شدن توفیقات و خدمات انجام شده، دولت یازدهم مظلوم واقع شده و جهانگیری وارد رقابت های انتخاباتی شده تا با بهره گیری از این پنجره باز، کارکرد دولت را بیان کند.
وی خاطرنشان کرد: نامزد اصول گرایان معتدل، اصلاح طلبان، شخصیت های اعتدالی و همه کسانی که فکر می کنند کشور به شرایط آرامی نیاز دارد، حسن روحانی است.
وی یادآور شد: دولت های نهم و دهم شرایط بدی را بر کشور در همه زمینه ها به ویژه وضعیت اقتصادی، به کارگیری ناصحیح منابع مالی و همچنین مناسبات بین المللی تحمیل کرد و مردم ایران معتقد هستند که نباید به عقب برگشت و باید اجازه داد دولت تدبیر و امید برنامه هایش را تکمیل کند و کارهای ناتمام را به ثمر برساند.
وی تاکید کرد: با توجه به توفیق هایی که دولت روحانی در همه بعدها اعم از سیاسی، اقتصادی و بین المللی داشته است، مردم ضرورتی نمی بینند که به شخص دیگری رای بدهند.
وی در خصوص هزینه های تبلیغاتی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام روحانی نیز اظهار کرد: هزینه های ستاد انتخاباتی در کاشان همه مردمی است و حتی محل ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی حجت الاسلام روحانی در کاشان هبه شده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بطور همزمان 29 اردیبهشت امسال در کشور برگزار می شود.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.