به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری مبارکه، علی اصغر ذاکری روز پنجشنبه در جلسه آموزشی داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا شهرستان مبارکه با انتقاد از تبلیغات زود هنگام داوطلبان انتخابات گفت: تمامی جلسات خانگی ، سخنرانی ها و شبکه های مجازی داوطلبان رصد و درصورت تخلف با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.
ذاکری با بیان اینکه کمیسیون های امنیتی وانتخابات شهرستان مبارکه ،تبلیغات داوطلبان را طبق قانون رصد می کند گفت:کمسیون امنیتی و کمسیون بررسی تخلفات انتخاباتی کلیه داوطلبان را از ابتدای شروع فرایند انتخابات تا پایان انتخابات، رصد و درصورت تخلف برابر قانون با آنها برخورد خواهد کرد.
وی بر لزوم شروع تبلیغات در زمان قانونی تاکید کرد و از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر های شهرستان خواست در چهارچوب نظام، رقابت انتخاباتی داشته و به قانون اساسی و خط امام پایبند و با کرامت رفتار کنند.
فرماندارمبارکه با بیان اینکه همه کارهای تبلیغی نامزدهای شوراها در فضای فیزیکی و مجازی رصد می شود افزود: داوطلبان باید در میدان سیاست صادقانه عمل کنند و ازانتخابات برای نا امیدی دشمن استفاده کنند و در راه خدمت ،رقابت و انصاف را رعایت کنند.
وی با بیان اینکه تعدادی از داوطلبان در سخنرانی های خود قول هایی به مردم می دهند که از حوزه وظایف و اختیارات شوراها خارج است افزود:داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در سخنرانی های خود قانون را مد نظر قرار دهند و با وظایف شوراها آشنایی داشته باشند .
ذاکری گفت: انتخابات شوراها در 29 اردیبهشت همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور و شهرستان مبارکه برگزار و سه هیات اجرایی ،نظارت و بازرسی در تمام مراحل انتخابات طبق قانون بر روند انجام آن نظارت دارند .
رئیس ستاد انتخابات شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه درروند بررسی صلاحیت ها فقط به استعلام از مراجع چهارگانه توجه شده افزود:شهرستان مبارکه کمترین تعداد نامزدهای رد صلاحیت در استان را به خود اختصاص داده و امیدواریم آن دسته از افرادی هم که صلاحیتشان در هیات اجرایی احراز نشده در هیات نظارت استان تایید و به جمع داوطلبان افزوده شوند.
فرماندار شهرستان مبارکه تاکید کرد:داوطلبان باید آنچه می‌توانند انجام دهند به مردم اعلام کنند و از تخریب دیگران بپرهیزند وهمچنین از دادن وعده‌های غیر عملی پرهیز کنند.
462 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان مبارکه ثبت نام کردند که از این تعداد 404 داوطلب مرد و 58 نفر داوطلب زن هستند .
جلسه آموزشی داوطلبان شوراهای شهر و روستا با حضور فرماندار ، معاون فرماندار و رئیس هیات بازرسی ،رئیس دادگستری ، دادستان ، رئیس اداره اطلاعات شهرستان مبارکه و داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در محل فرمانداری مبارکه برگزار شد.
انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.