لیست‌نهایی اصلاح‌طلبان در شورای شهر اصفهان از بین لیست 26 نفره پیشنهادی به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، قدرت الله نوروزی، رئیس ستاد انتخابات شورای شهر اصلاح‌طلبان اصفهان با بیان این مطلب، به روند این انتخاب اشاره کرد و گفت: از شش ماه پیش، ستاد اجرایی انتخاباتی اصلاح‌طلبان اصفهان با دعوت از 150 نفر افراد معرفی شده از سوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد که این ستاد اجرایی از آغاز تاکنون، نسبت به تشکیل بیش از 12 جلسه برای برنامه‌ریزی و تدوین سیاست‌های انتخاباتی، بررسی و تدوین سیاست‌های تبلیغاتی و همچنین تنظیم و تدوین ملاک‌های سنجش و ارزیابی کاندیداها تشکیل داده و همه نظرات کارشناسی شده برای رسیدن به مکانیسمی که ما را به سمت بهترین شیوه ارزیابی می‌برد، جمع‌بندی شده و لحاظ شد.

وی به ضمن تشریح هدف این مکانیسم گفت: در نهایت تحقق و رسیدن به بهترین لیست انتخاباتی از بین افراد صالح، کاردان و با تجربه از بین متخصصین، مدیران شهری، زنان، جوانان و فعالان سیاسی و فرهنگی مدنظر ستاد اجرایی بوده و تحقق این هدف، همواره موردنظر قرار گرفت.

نوروزی در ادامه افزود: بر اساس این بررسی‌ها، فرم‌های ارزیابی و شاخص‌های سنجش افراد دارای صلاحیت تهیه شده و ستاد اجرایی به همراه همه احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب، از چهره‌های موردنظر دعوت کرد برای آغاز بررسی توسط ستاد، فرم‌های مربوطه را پر کرده و میثاق نامه‌ای که بیان‌گر تعهد آن‌ها به شرایط ستاد اجرایی بود را امضا کنند و رزومه خود را که به نوعی خود اظهاری از سوابق علمی، پژوهشی و همچنین سوابق اجرایی و مدیریتی در بخش‌های دولتی، خصوصی و ... بود را به کمیته مربوطه تحویل دهند.

وی تصریح کرد: در نهایت 120 نفر این دعوت را پذیرفته که در مراحل بررسی، مدارک، سوابق ارسالی و اظهارات آن‌ها مبنای رسیدگی علمی و دقیق قرار گرفته و با تشکیل 10 جلسه چندین ساعته و بررسی مدارک آن‌ها و همچنین تطبیق با فرم‌ها، جمع امتیازات هر نفر مشخص شد که این مرحله، سخت‌ترین مرحله فعالیت ستاد اجرایی و به خاطر حساسیت، پراسترس‌ترین بخش فعالیت ستاد اجرایی بود.

این عضو ارشد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان در ادامه افزود: در نهایت روز دوشنبه 11 اردیبهشت، بررسی بیش از 100 پرونده به پایان رسیده و 60 نفر از افرادی که امتیاز بالاتری کسب کرده بودند، به ترتیب اولویت به ستاد اجرایی معرفی شدند.

وی در خصوص ادامه روند بررسی در ستاد اجرایی گفت: ستاد اجرایی پس از بحث و گفتگو و ارائه راهکارهای مختلف، نهایتاً 39 نفر از بین این 60 نفر را انتخاب کرد. طبق مکانیسم مشخص شده، در این مرحله جلسه مشترک ستاد اجرایی و کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای تعیین 26 نفر از بین این 39 نفر تشکیل شده که خروجی 26 نفر انتخابی در ادامه آمده است.

وی در توضیح 26 نفر معرفی شده گفت: در این لیست، نام 13 نفر اولیه به عنوان 13 نفر اولیه دارای بالاترین امتیاز کسب شده آمده و 13 نفر بعدی، از بین 26 نفر باقیمانده و بر اساس رأی‌گیری انتخاب شدند.

نوروزی در ادامه خاطرنشان کرد: در گام بعدی، شورای هماهنگی بر اساس مبانی تعیین شده، 13 نفر از بین 26 نفر معرفی شده را انتخاب خواهد کرد که امیدواریم این افراد، مجموعه‌ای از متخصصین، مدیران اجرایی، دانشگاهیان، زنان، جوانان و فعالان عرصه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی باشند و بدون توجه به وابستگی‌های حزبی انتخاب شوند.

وی افزود: امیدواریم تصمیم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان تکمیل‌کننده این کار علمی صورت گرفته تا این مرحله باشد و لیست کاملی که بتواند همه بخش‌های جامعه را نمایندگی کند، به مردم شریف اصفهان معرفی شود.

نوروزی با تأکید بر انسجام حرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر گفت: امیدواریم این انسجام با قضاوت‌های بعدی که بر مبنای انصاف صورت می‌گیرد و همچنین حمایت همه افرادی که در لیست قرار نگرفته‌اند و با امضای میثاق نامه به انصراف از ادامه روند انتخابات متعهد شده‌اند و همکاری همه احزاب و فعالان اصلاح‌طلب به‌خصوص احزابی که احتمالاً نماینده‌ای در لیست ندارند، کامل شده و با حمایت مردم شریف اصفهان، شاهد پیروزی این لیست در انتخابات شورای شهر اصفهان باشیم.

لیست 26 نفره معرفی شده به شورای هماهنگی‌جبهه اصلاحات برای تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص به این شرح است.

*شایان ذکر است نام نفرات چهاردهم الی بیست و ششم بر اساس حروف الفبا چینش شده است:

1)    فتح‌الله معین

2)    احمد تواهن

3)    علیرضا نصر

4)    ندا واشیانی پور

5)    شیرین طغیانی

6)    عباسعلی جوادی

7)    اصغر برشان

8)    کوروش خسروی

9)    کوروش محمدی

10)    نصیر ملت

11)    شهرام رئیسی

12)    مهدی مقدری

13)    سعید کورنگ بهشتی

14)    سید علی صالح درخشان

15)    علیرضا روحانی

16)    احمد زندآور

17)    عارف سپهری

18)    پور محمد  شریعتی

19)    حمزه شفیعی پور

20)    همایون شیرازی

21)    مهران فتوحی

22)    رمضانعلی  فردوسی

23)     محمدهادی کمال

24)    مهدی مزروعی

25)     پیام نیک نشان

26)    حسین یارمحمدیان

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.