به گزارش ایرنا محمد صفایی، چهارشنبه در نشستی خبری، دلیل این امر را پرهیز وی از پرخاشگری نسبت به دیگر نامزدها عنوان کرد و مدعی شد: تنها نامزدی که در این مناظره برنامه محور ظاهر شد، میرسلیم بود.
وی با بیان اینکه مردم ما پرخاشگری را نمی پسندند، تاکید کرد: پرخاش و شکستن حرمت برادر مومن، دور از شخصیت مسلمان است و ما معتقدیم گفتمان یک مسلمان باید همواره اسلامی باشد.
رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در کاشان تصریح کرد: یقینا برگزاری مناظره های تلویزیونی آینده، بیشتر توجه مردم را به این نامزد انتخاباتی جلب کرده و بر محبوبیت وی خواهد افزود.
صفایی به تشریح برخی فعالیتهای حزب موتلفه اسلامی پرداخت و گفت: موتلفه با سابقه بیش از نیم قرن به عنوان یک حزب رسمی و قانونی، میرسلیم را برای نامزدی ریاست جمهوری به مردم معرفی کرده است.
وی معرفی شخصیتی سالم و صالح برای نامزدی ریاست جمهوری را از افتخارهای این حزب خواند و یادآور شد: میرسلیم شخصیتی متعهد، متخصص، مکتبی، ارزش گرا و رجایی‌گونه، با توان بالای فرهنگی و اجرایی، که در وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و کشور خدمت کرده و سابقه اجرایی و مدیریتی بالایی دارد.
صفایی، افزود: میرسلیم از لحاظ تحصیلات علمی هم سطح بالایی دارد و دارای اختراع هایی در خصوص موتورهای کشتی است.
رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در کاشان یادآور شد: تاکنون هیچ گونه بودجه ای برای تبلیغات در اختیار این ستاد قرار نگرفته است.
وی همچنین از حضور میرسلیم در کاشان خبر داد و گفت: دعوت رسمی برای سخنرانی وی در کاشان توسط ستاد مرکزی رد نشده و در حال پیگیری موضوع هستیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.