به گزارش ایرنا، محمد کیانوش راد سه شنبه شب در ویژه برنامه انتخاباتی 'بیم یا امید' که در دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد، افزود: برای اینکه بدانیم روحانی در این دوران چهارساله چه کرده است، ابتدا باید ببینم در چه شرایطی کشور را تحویل گرفت و در چه شرایطی کشور را مدیریت می کند.
وی ادامه داد: روحانی دولت را زمانی تحویل گرفت که انواع مفاسد دولت قبلی بر جای مانده بود و کشور در لبه پرتگاه قرار داشت.
این فعال اصلاح طلب اظهار کرد: روحانی در اولین گام کشور را نجات داد و توانست بسیاری از شرایط را تغییر دهد.
وی افزود: امروز حضور گردشگران خارجی در ایران علاوه بر دستاوردهای اقتصادی به نوعی زمینه را برای ایجاد تعامل و تبادل فرهنگی فراهم کرده است.
کیانوش راد اظهار کرد: امروز فضای کسب و کار و روابط خارجی بهتر شده است و با آمدن روحانی بسیاری از تهدیدات برداشته شد.
وی گفت: امروز در جامعه کنونی با بسیاری از شکاف ها از جمله شکاف نسلی، شکاف جنسیتی، شکاف قومیتی، شکاف مذهبی و شکاف فقیر وغنی مواجه هستیم.
این فعال اصلاح طلب ادامه داد: از سوی دیگر بحران هایی مانند بحران محیط زیستی می تواند وضعیت خطرناکی برای ایران فراهم کند و خشکی برخی از تالاب ها مانند هورالعظیم و گاوخونی می تواند منشاء ریز گردها شود.
وی گفت: بحران کمبود منابع آبی، بحران سنت ومدرنسیم، بحران اسلام هراسی در سطح بین الملل و بحران های بین المللی، منطقه ای و فرامنطقه ای در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می تواند خطرهای بسیاری را برای کشور ما بوجود آورد.
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) افزود: پیامبر اسلام می فرمایند من از فقر برای امتم نمی ترسم بلکه از سوء تدبیر می ترسم.
این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: باید دولتی سرکارآید که به حاکمیت علم، برنامه ریزی و عمل در حوزه اجرا قائل باشد و باتنش زدایی، فضای امنی را در حوزه ارتباطات بین المللی فراهم سازد.
وی تصریح کرد: صداقت در گفتار یعنی اینکه با مردم مطابق واقعیات و ظرفیت های موجود صحبت کنیم.
وی با اشاره به ضرورت توسعه در جامعه گفت: توسعه از منظر ما باید چند وجهی باشد و لذا باید استقلال، آزادی، رشد اقتصادی و اجتماعی و ثبات به همراه همدیگر دیده شود.
ویژه برنامه انتخاباتی بیم یا امید به همت انجمن اسلامی دانشگاه هنر اصفهان سه شنبه شب در سالن توحید این دانشگاه برگزار شد.
7134/ / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.