به گزارش ایرنا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا در جلسه کارگاه آموزش باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان گفت: دراین کارگاه های یک روزه بیش از 50 نفر حضور داشتند.
محمدعلی جعفری با اشاره به این که استادان از دبیر خانه مرکزی معرفی شده اند افزود: این استادان به مربیان کودک و نوجوان، مربی مهد کودک و مدارس، کتابداران و کتابفروشان و افراد علاقه مند به فعالیت ترویج کتاب و کتاب خوانی در شهرضا آموزش می دهند.
وی گفت: این کارگاه برای اولین بار در شهرضا در راستای نامزدی شهرضا در پایتخت کتاب ایران در سال 95 انجام گرفته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: امیدواریم در آینده نه چندان دورهرشهروند شهرضایی خود یک سفیر کتاب خوان در سطح جامعه باشد.
جعفری با تاکید بر ظرفیت شهرستان در بحث نویسندگی گفت: رو نمایی از 50 جلد کتاب و برگزاری نمایشگاه های کتاب و نشست های کتابخوان در شهرضا نشان گر این موضوع است.
وی با اشاره به این که شهرضا از دیرباز شهر حکیمان،علما و دانشمندان بوده افزود: یکی از برنامه های ما کشف استعداد ها و برنامه ریزی برای پیشرفت این افراد به سمت کتاب خوانی و فعالیت در حوزه های فرهنگی است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا گفت: استفاده از کتاب های صوتی و پی دی اف بر روی گوشی های همراه یکی از روش های ترویج فرهنگ کتاب خوانی از طریق فضای مجازی است.
شهرضا در 80 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.
پ/7144/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.