*** ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) در مرحله استانی در تالار دکتر علی شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.
به گفته معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات تعمیق و ارتقای کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره در حوزه‌های دانشگاهی است.
پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، میزبان ۴۴۰ تیم دانشجویی از ۳۲ استان و دانشگاه از سراسر کشور بود که از این تعداد ۶۴ تیم به مرحله منطقه‌ای و ۱۶ تیم به مرحله کشوری صعود کردند.
در مرحله نهایی مسابقات در آذر ماه سال گذشته تیمی از دانشگاه فردوسی مشهد، مقام نخست مسابقات و نشان خواجه نصیرالدین طوسی را کسب کرد.

*** آیین اختتامیه دومین المپیاد علمی مبلغان زباندان سراسر کشور در تالار شهروند برپا می شود.
'دومین المپیاد علمی مبلغان زباندان' به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و با مشارکت مجمع جهانی اهل بیت(ع) و نهادهای علمی و تبلیغی دیگر برگزار شد.
این المپیاد ویژه طلاب خواهر و برادر حوزه های علمیه سراسر کشور و در دو سطح زبان انگلیسی و عربی بود.
هدف از برگزاری این المپیاد شناسایی، رتبه بندی و اعتباربخشی به توانایی های طلاب و روحانیون زباندان سراسر کشور است.
اولین المپیاد علمی زبان آموزان مبلغ در سال 89 در سطح استانی و با پنج زبان برگزار شد.

*** پنجاه و هفتمین برنامه از سری برنامه های ' هرهفته چند افتتاح ' در تالار اجتماعات فرهنگسرای کوثر با حضور مدیران شهری اجرا می شود.
این برنامه شامل بهره برداری از خط سوم سامانه تندرو اتوبوسرانی شهر اصفهان در محور خیابان جی، حدفاصل پایانه ارغوانیه تا میدان امام علی(ع)،۳۰ دستگاه اتوبوس تندرو و خط 29 ( خیابان ابوریحان بیرونی و کوی ولی عصر (عج) ) است.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.