به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه پیام نور اردستان در این آئین گفت: بی شک هر موفقیتی که در جامعه بوجود آید پیوند ناگسستنی با تلاش و فعالیت معلم دارد.
ابراهیم ایرج پور افزود: هیچ جامعه ای نمی تواند جز با فراگیری علم و دانش پیشرفت و ترقی کند که آن هم به دست معلمان شروع شده و با استادان دانشگاه ادامه می یابد.
وی با بیان این که استاد و معلم باید آگاه باشند که فراتر از علم آموزی کار دیگری ندارند تصریح کرد: نقش آن ها می تواند الگو و تعیین کننده برای شاگردان باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور اردستان گفت: معلم خوب الهام بخش بوده، دانش آموزان را در دایره علم و دانایی قرار داده و زمینه پیشرفت و ترقی آن ها را فراهم می سازد.
ایرج پور افزود: هدف یک معلم پرورش افرادی است که آینده ساز جامعه باشند و می طلبد عمل، رفتار و منش خود را بر اساس هدف والای تعلیم و تربیت تنظیم کند.
امام جمعه اردستان نیز در این آئین گفت: دانش آموزان و دانش جویان آینده سازان کشور هستند و باید قدر آنان را بدانیم و زمینه رشد علمی و تربیتی آن ها را فراهم سازیم.
حجت الاسلام حسن دهشیری افزود: پیشرفت علمی دانش آموزان و دانشجویان به دست توانای معلمان و استادان است که باید قدر آن ها را دانست.
وی خاطر نشان کرد: معلم گوهر گران بهائی است که اگر به درستی از آن استفاده شود زینت جامعه و افتخار آفرین خواهد بود.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.