به گزارش ایرنا، علیرضا غیور روز سه شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ علم آفرینی و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم در مدرسه اندیشه اردستان با بیان این که در نظام اسلامی در زمینه توسعه، به آموزش و پرورش توجه ویژه ای شده است تصریح کرد: در ارتباط با ساخت مدرسه ها، نوسازی و بهسازی واحدهای آموزشی فعالیت های زیادی صورت گرفته است.
فرماندار اردستان افزود: در برنامه ششم توسعه نیز نگاه خوبی به این ارگان شده و تلاش می شود مشکلات موجود آن به نحو مطلوب و در حد امکانات برطرف شود.
غیور خاطر نشان کرد: دانش آموزان باید قدر دوران تحصیل را دانسته و نهایت تلاش خود را در راه کسب علم و معرفت بکار گیرند.
وی گفت: آینده کشور و ترقی و توسعه آن بستگی به تلاش امروز معلمان و علم آموزی دانش آموزان و دانشجویان دارد لذا توجه ویژه به این قشر زمینه ساز توسعه آینده کشور خواهد بود.
فرماندار اردستان با اشاره به تلاش بی دریغ دست اندرکاران آموزش و پرورش در راه پیشرفت همه جانبه دانش آموزان از مقام شامخ قشر فرهنگی تقدیر کرد.
در این مراسم از 10 نفر ازمعلمان برتر و کادر مدرسه با اهدای لوح سپاس تقدیر و زنگ علم آفرینی همزمان در 12 مدرسه اردستان نواخته شد.
شهرستان اردستان دارای 500 نفر فرهنگی شاغل، 700 نفر فرهنگی بازنشسته، 4 هزار و 200 نفر دانش آموز و 63 مدرسه در 118 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.