**فخرالدین دانش آشتیانی، وزیر آموزش و پرورش در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان اصفهان گفت: رقابت به معنای توطئه و تخریب دیگران نیست و انجام رقابت درست و صحیح باید از همان دوره دبستان به دانش آموزان یاد داده شود.

**بیست و چهارمین نشست روسای نظام ایمنی کشورهای دارنده نیروگاه هسته ای نوع WWER روز سه شنبه در اصفهان آغاز شد.

**حجت الله صالحی، رئیس مرکز نظام ایمنی هسته ای کشور در مراسم آغاز به کار نشست روسای نظام ایمنی کشورهای دارنده نیروگاه هسته ای نوع WWER گفت: دستیابی به توافق هسته ای و برجام، زمینه توسعه فعالیت های صلح آمیز هسته ای و همکاری های علمی و فنی بویژه در زمینه ایمنی هسته ای با کشورهای مطرح جهان را فراهم کرد.

**رسول زرگر پور، استاندار اصفهان گفت: مشکلات آموزش و پرورش را باید بصورت جامع دید و راه حل جامع نیز برای آن پیدا کرد.

**آیین تجلیل از 235 مدیر، معلم و معلم یار نمونه استان اصفهان با حضور وزیر آموزش وپرورش در تالار کوثر اصفهان برگزار شد.

**محمد حسن قائدیها، مدیر کل آموش و پرورش استان اصفهان گفت: تا سال 92 تعداد پژوهشسراهای وابسته به این اداره کل 20 مرکز بود که پس از سه سال و نیم فعالیت دولت یازدهم، این تعداد به 40 مرکز افزایش یافته است.

** 2 شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به طراحی و ساخت باغچه هوشمند سبزی خانگی شدند.

** فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، وزیر آموزش و پرورش در آیین 'سپاس معلم' در اصفهان گفت: در عصر ارتباطات و دورانی که دانش آموزان می توانند محتواهای آموزشی را از راه اینترنت و شبکه های مختلف کسب کنند لازم است معلمان به عنوان تسهیل گر استرس را از دانش آموزان دور کنند.

** رسول زرگر پور، استاندار اصفهان گفت: از یکسال گذشته تاکنون 77 هزار شغل در این استان تثبیت شده است.

**رضا امراللهی، رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی کشور در نشستی با موضوع 'بررسی سیاست‌های خارجی دولت تدبیر و امید (برجام)'در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد گفت: برجام دستاورد فنی مهندسان و دانشمندان بزرگ ایران و دیپلماسی خوب آقای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان است.

**مهدی ابرنیرویی داور پیشکسوت فوتبال در مراسمی با حضور شهردار، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری و جمعی از ورزشکاران پیشکسوت اصفهان تجلیل شد.

**حسن خدابخش، رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از گذر متناوب امواج ناپایدار تا آخر هفته از روی استان خبر داد و گفت: احتمال بارش تگرگ در برخی از نواحی مستعد این استان وجود دارد.

گ/6994 / 2093 *خبرنگار: آرزو فلاح * انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.