به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور روز سه شنبه در آیین تجلیل از فرهنگیان استان اصفهان
که با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن کوثر ارتش در اصفهان برگزار شد، افزود: اسناد بالا دستی آموزش و پرورش، زمینه های این نگرش جامع را فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه همه مسئولان به اهمیت کار آموزش و پرورش آگاهی دارند، افزود: جایگاه و مقام معلم در چشم همه مردم بعنوان جایگاهی والا و ارزشمند پذیرفته شده است.
استاندار اصفهان با تاکید براینکه مسئولان کشور باید به نیازها و خواسته های بحق فرهنگیان توجه کنند، اظهار کرد: منابع کشور محدود است و مسئولان باید با تدبیر و بتدریج و بصورت منطقی، مشکلات معلمان را برطرف کنند.
زرگرپور با اشاره به فرآیند انتخاب معلمان نمونه در اصفهان گفت: معلمان نمونه استان در فرآیندی مردم سالارانه و خردمندانه انتخاب شدند.
استاندار اصفهان یادآور شد: اصفهان یک استان فرهنگی و هنری است و فرهنگ و هنر در این استان از جایگاه خاصی برخوردار است.
زرگرپور افزود: همه امور در اصفهان بعنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی با فرهنگ و هنر آمیخته شده است.
وی با اشاره به اینکه گردشگری استان اصفهان در رتبه اول کشور قرار دارد، گفت: دولت تدبیر و امید تدابیر ویژه ای برای رونق گردشگری در کشور و استان اصفهان اندیشیده و برنامه ریزی خاصی برای ورود گردشگران خارجی به کشور انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 39 هتل جدید در استان در حال ساخت است، افزود: اغلب گردشگران استان، فرهنگی هستند و مانند مردم اصفهان از فرهنگ خاصی برخوردارند.
استان اصفهان با 800 هزار دانش آموز، 50 هزار فرهنگی و پنج هزار واحد آموزشی دارای 41 منطقه و شهرستان است.
وزیر آموزش و پرورش، امروز سه شنبه به مناسبت روز معلم به شهر اصفهان سفر کرد و پس از ورود به این خطه برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا راهی گلستان شهدای این شهر شد.
فخرالدین دانش آشتیانی برای شرکت در مراسم تجلیل از مدیران، معلمان و معلم یاران نمونه اصفهان و افتتاح چند طرح آموزشی وارد اصفهان شد.
در این مراسم از 235 مدیر، معلم و معلم یار نمونه استان اصفهان تجلیل شد.
12اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری بعنوان 'روز معلم' نامگذاری شده است.
ت 7150/6027
خبرنگار: علی نعمانی * انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.