به گزارش روز سه شنبه ایرنا، علی استوار در همایش تجلیل از کارگران نمونه خور و بیابانک افزود: دولت تدبیر و امید بر اساس راهکارهای استانداری برای شهرستان ها طرح های نیمه تمام و بزرگ صنعتی را احیا کرد.
وی با اشاره به اینکه تولید پتاس یکی از 400 هزار طرح دوره گذشته است، اظهار کرد: این طرح در سال 87 یک بار افتتاح شد اما یک گرم تولید نداشت.
وی ادامه داد: در این دولت، طرح پتاس با کمک معاون اول رئیس جمهوری و سرمایه گذاری صورت گرفته به نتیجه رسید و ما پیگیر طرح های پایین دستی این صنعت بزرگ در کشور هستیم.
فرماندار خوروبیابانک اظهار امیدواری کرد که با حمایت های شرکت پتاس از صنایع کوچک، شاهد ارتقا و افزایش ظرفیت حوزه صنعتی شهرستان باشیم.
وی گفت: دولت در چهار سال گذشته در جهت نظم و آرامش اقتصادی و تثبیت نرخ ارز تلاش های بسیاری کرده است و توانسته از بی نظمی اقتصادی در زمینه نرخ ارز جلوگیری کند.
استوار با بیان اینکه سال 92 اعتبارات این شهرستان 80 میلیارد ریال بود، افزود: تا پایان سال 95 این اعتبارات به 228 میلیارد ریال رسید.
در پایان این مراسم نیز از حدود یکصد کارگر، کار آفرین، دهیار و مسئولان دستگاه های خدمات رسان شهرستان خوروبیابانک تجلیل شد.
شهرستان خوروبیابانک در 420 کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
مجتمع معدنی پتاس خور و بیابانک، نخستین تولید کننده پتاس در ایران و یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصول پتاس درخاورمیانه با وسعت معدنی 2 هزار کیلومترمربع است و در امتداد جاده خور - طبس واقع در شهرستان خور و بیابانک قرار دارد.
این کارخانه 2 سال گذشته از شرایط نیمه تعطیلی و رکود خارج شد و فعالیت خود را از سرگرفت.
ت/ف/7153/3011 تنظیم کننده: آسیه معینی - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.