به گزارش ایرنا، مجید صالحی شامگاه دوشنبه پس از پایان دیدار تیم های شهرداری کاشان و پالایش نفت آبادان افزود: متاسفانه حمایت و پشتیبانی از تیم شهرداری صورت نگرفت و اگر پرداخت ها و امکانات بهتر بود شرایط ما به مراتب بهتر می بود.
وی با بیان این که برای کمک به جایی نبود که مراجعه نکرده باشیم اظهار داشت: می گفتند پول و امکانات نداریم و در کل مسائل مالی حاشیه برای تیم ایجاد کرد.
وی با اشاره به اینکه تیم کاشان ظرفیت حضور در لیگ برتر را دارد افزود: در شرایطی بودیم که در14 بازی گذشته بازیکن خارجی نداشتیم و بازیکنان ایرانی ما هم حمایت نمی شدند.
صالحی بازی امروز را خیلی خوب ارزیابی کرد و گفت: تیم مقابل بازیکنان ملی پوش باتجربه دارد ولی نبودن دو بازیکن خارجی برای تیم شهرداری کاشان مشکل ساز شد.
وی تصریح کرد: در بازی امروز با نصف تیم خود بازی کردیم و تا لحظات پایان بازی نیز اختلاف ناچیز بود و اگر خطای استراتژیک نمی کردیم نتیجه نزدیک تری داشتیم.
در این دیدار که عصر روز دوشنبه در سالن هفت مهر کاشان برگزار شد، تیم پالایش نفت آبادان توانست با نتیجه ٧١ بر ٦٦ شهرداری کاشان را مغلوب کرده و به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال راه یابد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.