جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به لیست نهایی انتخاباتی اصولگرایان اصفهان واکنش نشان داد و این لیست را فاقد معیارهای انقلابی، تخصصی و کارآمدی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با ارسال نامه ای خطاب به اعضای شورای‌عالی مجمع اصولگرایان اصفهان، به لیست‌نهایی این مجمع برای شرکت در انتخابات شهر اصفهان که روز گذشته منتشر شد، اعتراض کرده و از این شورای عالی خواست راساً به اصلاح آن اقدام کند.

متن این نامه به این شرح است:

اعضا محترم شورای عالی مجمع اصولگرایان اصفهان

حضرت آیت ا... مهدوی و حجج اسلام بهشتی نژاد و سالک

با عرض سلام و تبریک بمناسبت اعیاد مسعود شعبانیه، پیرو اعلام لیست ۱۲ نفره از سوی دبیر محترم مجمع در روز یکشنبه 96/2/10 به استحضار می رساند با کمال تاسف این لیست فاقد معیارهای انقلابی، تخصصی و کارآمدی بوده و در تضاد جدی با اصل وحدت می باشد و تامین کننده نظر مردم شریف اصفهان نخواهد بود. لذا از شما اعضای محترم شورای عالی انتظار داریم قبل از اینکه تشکل ها و نیروهای انقلابی اعم از عضو مجمع اصولگرایان و یا غیر عضو راه دیگری را برای اصلاح این خطای محرز اتخاذ نمایند راساً به اصلاح آن اقدام نمایید . بدیهی است هر گونه مسامحه و کوتاهی در این امر انشقاق و افتراق نیروهای دلسوز و انقلابی را به عهده خواهد داشت.

Osolgarayan

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.