سید محمد هادی موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شورای شهر اردستان در سال 95 تعداد 43 جلسه برگزار کرده و 196 مصوبه داشته است.
وی با بیان این که مهم ترین مصوبه ها مربوط به تصویب بودجه سال 96 شهرداری بوده است تصریح کرد: بودجه تصویبی سال 96 شهرداری بالغ بر 60 میلیارد ریال است که نسبت به سال 95 که 40میلیارد ریال بوده 50 درصد رشد دارد.
شهردار اردستان گفت: از دیگر مصوبه های مهم شورا می توان به مصوبه های بازگشایی معبرها، نکوسازی، بهسازی و آسفالت سطح شهر، تکمیل و تجهیز پارک ها و نصب لوازم ورزشی و اسباب بازی اشاره کرد.
موسوی افزود: بازگشایی و زیرسازی خیابان محله مون و ادامه آن، روکش آسفالت خیابان امام (ره) و ساخت میدان آیت اله جدلی و ادامه روفوژ میانی خیابان قیام، زیر سازی و آسفالت خیابان شهرک امام حسن (ع) و تصویب طرح مجموعه 24 هکتاری فرهنگی ،تفریحی وگردشگری اردستان از جمله مصوبه های مهم شورای شهر بوده است..
وی هم چنین از نصب ست های ورزشی بلوار مدرس، حافظ، مطهری و شهرک های شهید طباطبایی نژاد، تجهیز پارک بوستان و پارک شهر نیز خبر داد.
شهردار اردستان گفت: دیوارکشی و آسفالت و تجهیز زمین ورزشی محله محال و تجلیل از کارگران و کارکنان شهرداری در مناسبت های مختلف از جمله اقدام های این شورا بوده است.
مرکز شهرستان اردستان در118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قراردارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.