به گزارش ایرنا، محمد علی کیانی عصر روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در فرمانداری اردستان افزود: با توجه به این که مردم و بویژه جوانان در برگزاری این گونه مراسم ها پیش قدم هستند ضرورت دارد با سازماندهی و نظارت مسئولان فرهنگی و مذهبی از انجام کارهای نامناسب پیشگیری شود.
وی با بیان این که توجه به قشر جوان زمینه ساز تحرک در جامعه است تصریح کرد: جوانان نیازمند توجه و دیده شدن هستند و می طلبد از ظرفیت بالای آن ها به نحو مطلوب استفاده شود.
معاون فرماندار اردستان خواستار برنامه ریزی دقیق و منسجم برای برگزاری جشن های شعبانیه شد و افزود: باید مراقبت شود تا زمینه ایجاد مزاحمت برای اقشار جامعه در این مراسم ها بوجود نیاید.
کیانی گفت: ساماندهی و مشخص کردن مسئولان ایستگاه های صلواتی ضروری است ضمن این که باید از پخش نوارهای صوتی نامناسب در این مکان ها خودداری شده و زمان فعالیت آن ها مشخص شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان نیز در این جلسه گفت: برنامه ریزی جهت توزیع بسته های فرهنگی و مذهبی در ایستگاه های صلواتی سطح شهرستان صورت گرفته است.
حجت الاسلام سید جواد حیدری طبا افزود: شهرداری ها برای ساماندهی و مشخص کردن متولی ایستگاه های صلواتی اقدام لازم را به عمل آورند.
وی در خصوص برگزاری مراسم اعتکاف سال جاری در شهرستان گفت:930نفر در این مراسم معنوی شرکت کرده که 530 نفر در اردستان ،200نفر در شهر زواره ، 75 نفر در شهر مهاباد و 125 نفر در روستاهای بزرگ حضور داشته اند که در مجموع بیش از 25 درصد نسبت به مشابه سال قبل افزایش اعتکاف کنندگان را شاهد بودیم.
مرکز شهرستان اردستان در118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قراردارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.