عیسی شفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بمناسبت دوازدهم اردیبهشت و روز معلم افزود: رسالت آموزش و پرورش علمی و فرهنگی است لذا جهت تقویت بنیه علمی فرهنگیان بانک اطلاعات علمی راه اندازی می شود.
وی با بیان این که باید بستر را برای کار آموزشی فراهم ساخت خاطر نشان کرد: ضرورت دارد حاشیه ها را کنار گذاشته و با همدلی و صمیمیت و رفاقت انجام وظیفه کرد.
مدیر آموزش و پرورش اردستان در خصوص برنامه های روز معلم و گرامیداشت مقام و جایگاه فرهنگیان گفت: برنامه های متنوعی برای این روز پیش بینی شده و طرح میثاق معلمان با شهدا و حضور در گلزار شهدا محله ها با حضور کادر همه مدرسه ها، نواخته شدن زنگ علم آفرینان و سپاس معلم از جمله مهم ترین برنامه هایی است که برگزار می شود.
شفیعی افزود: تقدیر از 560 نفر فرهنگی و تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش، دیدار فرماندار و امام جمعه با دانش آموزان، تجلیل از 24 فرهنگی جانباز شاغل و غیر شاغل و برگزاری مسابقه کتابخوانی و اهدا کمک هزینه سفر به عتبات، مشهد مقدس و اهدا لوح و جوایز نقدی و برگزاری مسابقه کتابخوانی و برگزاری جشن ویژه روز معلم از جمله دیگر برنامه ها برشمرده می شود
وی خاطر نشان کرد: برگزاری اولین جشنواره برترین های دانش آموزان روستایی درزمینه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی و طرح ختم قرآن با شرکت 120 نفر دانش آموز نیز اجرا می شود.
مدیر آموزش و پرورش اردستان از تجلیل خانواده های فرهنگیان فوت شده نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح بنام فرشتگان دانایی برای اولین بار در اردستان اجرا می شود.
شفیعی گفت: اهدا 3گیگ اینترنت رایگان به معلمان و تخفیف 25 درصد صدور پروانه تجاری و 30 درصد پروانه مسکونی با همکاری اداره مخابرات و شهرداری اردستان از جمله اقدام های صورت گرفته است.
شهرستان اردستان دارای 500 نفر فرهنگی شاغل، 700نفر بازنشسته، 4200 نفر دانش آموز و 63 مدرسه در 118 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.