به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی روز شنبه در آستانه سوم شعبان «روز پاسدار» در دیدار پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان با وی، نامگذاری این روز توسط امام راحل در سالروز تولد حضرت امام حسین (ع) را بسیار ارزشمند بیان کرد.
وی اظهار کرد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای احیای اسلام و ماندگاری این دین مبین از همه هستی خود گذشت و خود، خانواده و 72 تن از یاران باوفایش را فدای اسلام و قرآن کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری، اخلاص، ایثار، فداکاری، بریده شدن از دنیا و مادیات را از خصوصیت های پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مهر دنیا در دل پاسداران جاذبه ای ندارد چون آن ها مجذوب جاذبه خدای سبحان هستند.
وی خاطرنشان کرد: آنچه که در انقلاب اسلامی ایران از سال 42 تاکنون رخ داده تصادفی نبوده بلکه بر اساس حکمت الهی انجام شده و هیچ چیزی در نظام آفرینش بی حساب و کتاب نیست.
آیت نمازی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران باعث عزت و عظمت اسلام و مسلمانان در سراسر جهان شده است.
وی همچنین یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران، دشمنان را که برنامه ریزی برای سلطه بر جهان داشتند، حساس و فعال کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آینده جهان را از آن اسلام دانست و تصریح کرد: با بمب نمی توان دل ها را تسخیر کرد.
امام جمعه کاشان گفت: استکبار و صهیونیست ها هرچقدر تلاش کنند، نخواهند توانست جلو اسلام را بگیرند چون این مهم اراده خداوند تبارک و تعالی است.
وی همچنین مشکل بشریت از آغاز تاریخ را تاکنون را جهل به خداوند تبارک و تعالی بیان کرد و افزود: تنها راه سعادت انسانها، معرفت الله و خداشناسی است.
وی راه خداشناسی را خودشناسی برشمرد و تصریح کرد: اگر انسان پی به خلقت خود ببرد، ذات اقدس حق را نیز خواهد شناخت.
آیت الله نمازی تاکید کرد: کلید سعادت انسانها معرفت الله و رمز شقاوت انسانها نیز در جهل است و امروز جهان به علت جهل، میدان تاخ و تاز و کشتاربی رحمانه انسانها اعم از زن و مرد، پیر و جوان شده است
وی با بیان اینکه خداوند سبحان انسان را تنها برای یک حقیقت که معرفت الله است، آفریده است، دشمنان نمی فهمند که برای چه بدنیا آمده اند.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.