به گزارش ایرنا، در این مراسم که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و در مجموعه سیتی سنتر اصفهان برگزار شد، برگزیدگان جشنواره در بخش های طراحان کسب و کار (بخش المپیاد دانشجویی و بخش آزاد)، فن آفرینان (شرکت های نوپا)، فن آفرینان (شرکت های رشد یافته) و فن آفرینان (شرکت های تاثیرات اجتماعی) و بهترین ارایه در بخش فرصت های سرمایه گذاری و فن آفرینی معرفی شدند.
در بخش فن آفرینان (شرکت های نوپا) به ترتیب شرکت های هوداک طب، فناوران سبز دریا، ایده پروران مشرق غزال و پیشران زمهریر آسمان موفق به دریافت لوح زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کمک هزینه شرکت در جشنواره اسلاش کشور فنلاند شدند.
رویداد اسلاش هر سال در کشور فنلاند برگزار می‌شود و در آن صحنه رقابت و تعامل میان صاحبان ایده با شرکت های دانش بنیان ایجاد خواهد شد.
در بخش فن آفرینان (شرکت های رشد یافته) نیز به ترتیب شرکت های اتوماسیون اداری حسیب و شرکت سپاهان پارسیان موفق به دریافت لوح زرین جشنواره و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شدند.
همچنین در بخش فن آفرینان (شرکت های تاثیرات اجتماعی) نیز شرکت های فناوران زیست کره و کشاورزی و خدمات بین الملل هامون موفق به دریافت لوح زرین جشنواره، تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و کمک هزینه شرکت در جشنواره اسلاش کشور فنلاند شدند.
در بخش طراحان کسب و کار (المپیاد دانشجویی) نیز به نفرات برتر شامل امین اسرافیلی، احسان قربانی و زهرا هاشمی فر، لوح زرین جشنواره ، کمک هزینه شرکت در جشنواره اسلاش فنلاند و سکه بهار آزادی اهدا شد.
در بخش طراحان کسب و کار (بخش آزاد) نیز علی داوری دولت آبادی، حدیث سلطانی و علیرضا قنبری نیز لوح زرین جشنواره ، کمک هزینه شرکت در جشنواره اسلاش فنلاند و سکه بهار آزادی دریافت کردند.
همچنین در بخش فرصت های سرمایه گذاری و فن آفرینی نیز به حامد شاهمیرزایی لوح زرین جشنواره به همراه سکه بهار آزادی اهدا شد.
در این بخش همچنین احمد محسنی سرشت و حمیدرضا پروازی شندی شایسته تقدیر و دریافت لوح تقدیر جشنواره شدند.
سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی به عنوان بزرگترین رویداد کارآفرینی کشور با هدف ترویج و توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی از روز گذشته تا امروز (جمعه) برگزار شد.
این جشنواره در 2 بخش اصلی مسابقه ای و غیر مسابقه ای برگزار شد که بخش مسابقه ای جشنواره شامل قسمت های طرح کسب و کار آزاد، المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی، فن آفرینان و فرصت های سرمایه گذاری بود.
بخش غیر مسابقه ای جشنواره ملی شیخ بهایی نیز شامل نمایشگاه، تالار مذاکره و سمینارهای آموزشی بود و امسال 90 فرصت سرمایه گذاری جهت جذب سرمایه گذار در این بخش معرفی می شود.
جشنواره ملی شیخ بهایی هر ساله از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.
ت / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عما دی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.