به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی در اولین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گلپایگان در محل مصلای این شهر افزود: وحدت خیر آفرین است و همه باید حول محور ولایت با وحدت و همدلی در جهت رفع مشکلات و نیازهای مردم در شهرستان گلپایگان تلاش کنیم.
وی در ادامه با تبریک حول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت:از فرصت این ماه همه باید نهایت استفاده را در راز و نیاز با خداوند،برپایی آیین های مذهبی و مجلس شادی و فراهم کردن زمینه ازدواج برای جوانان استفاده کنیم.
حجت الاسلام علاءالدینی همچنین با اشاره به برخی شاخص های شهرستان گلپایگان نیز گفت:این شهرستان با هویت دینی، مرجع پروری و تربیت علمان دینی، حضور در سنگر نماز جمعه و عشق به ولایت و رهبری و تقدیم شهدا و ایثارگران فراوان همواره در حفظ نظام اسلامی پیشگام بوده و هست.
امام جمعه جدید گلپایگان از حضور مردم و مسئولان در آیین تکریم و معارفه امروز(جمعه) با حضور مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان نیز قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد بتواند در سنگر نماز جمعه این شهرستان منشا خدمات خوبی برای مردم این خطه باشد.
به گزارش ایرنا طی حکمی از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام و المسلمین محمد علاءالدینی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان گلپایگان امروز(جمعه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در نماز جمعه معرفی و از خدمات حدود 6 ساله حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا اسماعیلی در این جایگاه قدر دانی شد.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
پ/7138 / 6022 خبرنگار:محمد حسین توفیقی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.