به گزارش ایرنا، مدیر کل راه آهن استان اصفهان در این آئین اظهار داشت: به دنبال پیگیری های نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و تعدادی از مسئولان محلی آران و بیدگل و با توجه به این که راه آهن در این بخش محدویت رفت و آمد برای مردم ایجاد کرده بود ساخت دو پل زیر گذر را در بخش مرکزی تعهد کردیم که امروز اولین پل به بهره برداری می رسد.
حسن ماسوری افزود: اجرای این پل حدود 15 میلیارد ریال هزینه داشته است که تنها دو روز محدودیت برای عبور قطارهای عبوری این خط ایجاد کرده بود.
وی بیان کرد: بزودی دومین پل زیر گذر نوش آباد نیز در بخش مرکزی آران و بیدگل با اعتبار 15 میلیارد ریال آغاز خواهد شد که پیش بینی می شود ظرف 3 ماه آینده به بهره برداری برسد.
ماسوری هم چنین از کلنگ زنی طرح دوخطه شدن خط راه آهن میبد - محمدیه در 6 ماه دوم امسال خبر داد و گفت: اجرای این طرح راه آهن آران و بیدگل را نیز شامل می شود که اجرای این پل امروز هم موید آن است.
وی از اجرای این طرح ظرف دو سال آینده خبر داد و گفت: اجرای کامل این طرح باعث ترافیک سبک تر، ظرفیت بار بیشتر، کاهش تصادف های جاده ای، انتقال بار از جاده روی ریل و در نهایت صرفه جویی اقتصادی ملی خواهد شد.
معاون فرماندار آران و بیدگل نیز در این آئین اظهار داشت: خوشبختانه در دولت تدبیر وامید و در مدت زمان کوتاه این طرح که سال ها مورد انتظار مردم بخش مرکزی بود به سرانجام رسید.
علیمحمد یوسفیان با بیان این که احداث این پل باعث سهولت در رفت و آمد مردم این بخش به مرکز شهرستان و کاهش بسیاری از خطرات جانی و مالی شهروندان می شود خاطرنشان کرد: طول مسیر رفت و آمد مردم بخش مرکزی نیز به مرکز شهرستان حدود 22 کیلومتر کاهش می یابد.
بخش مرکزی آران و بیدگل با دو شهر و سه روستا بیش از 22 هزار نفر جمعیت دارد.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.