به گزارش خبرنگار ایرنا مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان روز جمعه در آیین تکریم و معارفه امام جمعه جدید گلپایگان که با حضور مسئولان اداری و جمعی از قشرهای مردم در محل سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد گفت: نماز جمعه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همه هفته با حضور قشرهای گسترده مردم برای کسب معرفت دینی و الهی در سراسر کشور برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان با بیان اهمیت و جایگاه نماز جمعه افزود:سنگر نماز جمعه به عنوان یک قرارگاه فرهنگی است که امام جمعه به عنوان فرمانده، با خواندن دوخطبه، مردم را به معارف دینی، قرآنی، مذهبی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی هدایت و راهنمایی می کند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با قدردانی از اقدامات و تلاش های جهادی صورت گرفته توسط حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا اسماعیلی به مدت حدود 6 سال در مسئولیت امام جمعه گلپایگان گفت ایشان در زمان تصدی علاوه بر پرداختن به امورفرهنگی و معارف اسلامی در عرصه های مختلف، اقدامات موثر و پرشتابی نیز در ساخت مصلای نماز جمعه و دیگر مکان ها مورد نیاز و راه اندازی و تقویت حوزه علمیه در این شهرستان داشته اند.
وی با معرفی حجت الاسلام و المسلمین محمد علاءالدینی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان گلپایگان نیز گفت:ایشان نیز فردی انقلابی، خطیب توانا، مردمی و مدیری جهادی است که حدود 10 سال سابقه فعالیت در سنگر نماز جمعه در داخل و خارج کشور را داشته اند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با قدردانی از حمایت های قشرهای مردم، مسئولان و طلبه و روحانیان از امام جمعه سابق گلپایگان، بر لزوم حمایت و یاری همگان از حجت الاسلام و المسلمین محمد علاءالدینی در سنگر امام جمعه جدید گلپایگان تاکید کرد.
در ادامه فرماندار گلپایگان نیز در این آیین با قدردانی از فعالیت های چند ساله حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا اسماعیلی امام جمعه سابق این شهرستان گفت:در زمان تصدی، ایشان به عنوان یک پدر معنوی و با روحیه جهادی در سنگر نماز جمعه همواره با تعامل و همدلی، یاریگرخوبی در همه زمینه ها برای مردم و مسئولان این شهرستان بودند.
حسین فراست با خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین محمد علاءالدینی، بر لزوم همکاری و همدلی همه مردم و مسئولان با امام جمعه جدید گلپایگان تاکید کرد.
همچنین شرکت کنندگان در این آیین با تفاق امام جمعه جدید و سابق گلپایگان، با حضور در گلزار شهدای گلپایگان با خواندن فاتحه و نثار گل و عطر افشانی مزار شهدا یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتر ی شمال غرب اصفهان قرار دارد.
پ/7138 / 6022
خبرنگار:محمد حسین توفیقی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.