به گزارش ایرنا، ستاد انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری با حضور غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب سازندگی ایران اسلامی و جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرا گشایش یافت.
در این مراسم که در سالن اجتماعات خانه کارگر اصفهان برگزارشد ،سید علی نکویی رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان گفت: ارکان ستاد انتخاباتی حسن روحانی از یک هفته قبل در اصفهان شکل گرفت و پس از تعیین معاونان و مسئولان کمیته های این ستاد، وظایف هریک از آنها مشخص شد.
وی افزود: از امروز همه کمیته های ستاد انتخاباتی روحانی فعالیت خود را شروع کردند و با کوشش و جدیت انجام وظیفه خواهند کرد.
وی افزود: ستادهای انتخاباتی متعدد دیگری در شهر اصفهان به حمایت از روحانی شکل می گیرند تا فعالیت خود را زیر نظر ستاد مرکزی انجام دهند.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان با اشاره به اینکه بیشتر اعضای این ستاد را احزاب بویژه اصلاح طلبان و اعتدالگراها تشکیل می دهند افزود: ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان حزبی نیست و به هیچ حزب و گروهی تعلق ندارد.
وی اضافه کرد: ستاد مرکزی انتخابات روحانی در اصفهان تنها برای حمایت از این نامزد ریاست جمهوری تشکیل شده است و مردم را به حضور در انتخابات تشویق خواهد کرد.
نکویی افزود:ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان از نقد و انتقاد سازنده استقبال و از تخریب و توهین به دیگر نامزدها جلوگیری می کند.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در اصفهان اضافه کرد: در این ستاد بر روی مردم باز است و مشارکت مردم و دلسوزان متعهد به کشور، نظام ، انسانیت و ارزش های ملی را می طلبد.
نکویی دلیل افزایش انگیزه مردم برای شرکت در انتخابات و حضور در پای صندوق های رای را ارتقای سطح آگاهی و شناخت بیشتر مردم نسبت به حقوق مدنی و شهروندی خود دانست و افزود: این مایه امیدواری است.
نکویی خطاب به شرکت کنندگان گفت: برای حضور آگاهانه در پای صندوق های رای و انجام تکلیف ملی و دینی در انتخابات شرکت کنید.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهموری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29اردیبهشت برگزار می شود.
2093 ** 1876
خبرنگار: اصغر دواتگر** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.