به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اکبر دهقان در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی(ع) افزود: انتخابات مظهر اقتدار ملت و نماد مردمسالاری دینی است و حضرت امام راحل، رهبر معظم انقلاب انقلاب و مراجع تقلید در سخنان خود پیوسته از اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی سخن به میان آورده اند.
وی با اشاره به این که نباید از حضور باشکوه و حداکثری مردم در صحنه انتخابات غلفت شود، گفت: همه ما باید آحاد مختلف جامعه را برای حضور در حماسه سرنوشت ساز انتخابات فرا بخوانیم.
دهقان افزود: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری و هواداران آنها از هرگونه تهمت، افترا، وعده های غیر عملی پرهیز کنند، زیرا این آزمون مهم ملی در 29 اردیبشهت ماه جاری قله ای برای پیشرفت، توسعه، ترقی و عمران کشور است.
خطیب جمعه نایین افزود: قول های داوطلبان متناسب با توانمندی و امکانات موجود جامعه باشد، وعده غیرعملی که تحقق آن امکان پذیر نیست، ندهند .
وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها حقایق، زیبایی ها و پیشرفت های جامعه را که تحت نظارت ولی فقیه است ، بیان کنند، تا مردم بتوانند بهترین ها را انتخاب کنند.
وی همچنین گفت: سپاه پاسداران به عنوان بازوی انقلاب اسلامی ایجاد شد و در حوزه های مختلف ظرفیت های فراوانی دارد.
وی ادامه داد: در هر کجا کشور خطری را از سوی دشمن احساس کند، سپاه و پاسداران در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از ارزش ها و دستاوردهای اسلامی دفاع می کنند.
حجت الاسلام دهقان با اشاره به 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، بیان کرد: کارگران به عنوان سربازان عرصه تولید نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور دارند.
شهرستان نایین در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت 7136/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.