به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود به انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری اشاره کرد و افزود: اولین و مهم ترین موضوعی که باید در انتخابات به آن پرداخته شود فراهم کردن زمینه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.
قاسمی گفت: دشمن از مشارکت پرشور مردم در انتخابات همواره ابراز نگرانی کرده و تلاش می کند تا حضور را به بهانه های مختلف کم رنگ کند.
وی افزود: در کنار حضور حداکثری، انتخاب فرد اصلح مطرح است و مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه که باعث پیروزی انقلاب مستضعفان شدند به طور قطع کسی را انتخاب می کنند که از عزت و سربلندی نظامی که ثمره خون چندین هزار شهید است دفاع کند.
خطیب جمعه بادرود به دیدار اخیر مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و افزود: معظم له در این دیدار از نامزدهای انتخابات خواستند در تبلیغات و برنامه هایشان به مردم قول دهند که برای پیشرفت کشور، توسعه اقتصادی و باز کردن گره ها، به بیرون از مرزها نگاه نخواهند کرد بلکه به توانایی های ملت و ظرفیت های کشور چشم می دوزند.
امام جمعه بادرود ضمن تبریک هفته معلم به فعالان عرصه آموزش و پرورش و گرامیداشت یاد و نام شهید مرتضی مطهری، بیان کرد: این شهید بزرگوار عمر بابرکت خود را در مقابله با تمامی جریان های انحرافی، اصالت دادن به اسلام و حرکت در مسیر ارزش های اسلامی سپری کرد و نقش مهم و بزرگی در باطل کردن اندیشه های انحرافی و التقاطی ایفا کرد و سرانجام نیز جان خود را در این راه فدا کرده و به شهادت رسید.
قاسمی اقدام منفور گروه های تروریستی در به شهادت رساندن غیورمردان عرصه دفاع از کیان جمهوری اسلامی در میرجاوه را تسلیت گفت و از نهاد های امنیتی و نظامی خواست تا هر چه زودتر مسببان این جنایت را به سزای اعمال خود برسانند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.