به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: رقابت‌ های انتخاباتی باید پرشور و با نشاط باشد اما نامزدهای انتخاباتی اخلاق را در سخنان، تبلیغات و رفتارهای خود رعایت کنند.
امام جمعه نطنز گفت: دین مبین اسلام با تخریب و توهین مخالف است و رقابت ‌های انتخاباتی باید از این آفت ‌ها دور باشد این در حالی است که همه نامزدها باید توانمندی ‌ها و برنامه ‌های خود را بازگو کنند.
امینی ادامه داد: نشست‌ های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها باید دور از توهین و تخریب باشد و همه به این امر توجه کنند.
وی در ادامه زمینه ‌سازی برای حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و افزود: توجه به خواسته ‌های مردم و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی که اکنون وجود دارد، باید در صدر برنامه ‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار داشته باشد.
وی با بیان اینکه مردم ایران همواره مدافع حریم ولایت و حافظ نظام اسلامی بوده‌ اند، گفت: مردم هر زمان احساس کرده‌ اند به حضورشان در میدان نیاز است، وارد عمل شده و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده ‌اند.
خطیب جمعه نطنز ادامه داد: مردم کشورمان بار دیگر با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های اخذ رای از آرمان ‌های انقلاب دفاع می‌ کنند.
امینی با بیان این که دشمنان سرمایه‌ گذاری‌های بسیاری برای عدم حضور مردم در انتخابات را انجام داده ‌اند افزود: مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی به هیچ‌ یک از توطئه‌ ها و سخنان یاوه دشمنان توجهی نکرده و با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو برگ زرین دیگری را در افتخارات کشور به ثبت خواهند رساند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.