به گزارش ایرنا، نعمت الله اکبری روز پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان آران و بیدگل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر افزود: حدود سه هزار و 480 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات در سال 95 ثبت نام کردند که هزار و 800 واحد شرایط مناسب دریافت وام را داشتند و 45 واحد بالای 100 نفر اشتغال نیز موافقت نامه وام دریافت کرده اند.
وی با بیان لزوم حمایت از بخش خصوصی در اقتصاد افزود: دولت در راستای این حمایت ها در سال 95 حدود هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های اقتصادی و بخش خصوصی در استان اصفهان پرداخت کرده است.
اکبری با بیان این که دولت یازدهم توانست عقلانیت را بر ریل اقتصادی حاکم کند تصریح کرد: دولت یازدهم با اتخاذ تدبیرهای لازم و تمام توان خود توانست تورم را مهار کرده و رشد اقتصادی را مثبت کند.
وی با بیان این که سیاست های نادرست گذشته موجب رکود در بازار مسکن شده است افزود: بر اساس خود اظهاری مردم، حدود 2 میلیون و 480 هزار مسکن خالی در کشور داریم که آمار واقعی 20 درصد بیشتر است که این ناشی از تورم بالای 20 درصد در گذشته بوده است.
وی ادامه داد: با افزایش تورم در گذشته برخی افراد به دنبال خرید مسکن و زمین می رفتند تا بعد از مدتی بتوانند آن ها را با سود بالا بفروشند که در نتیجه با کنترل تورم شاهد افزایش خانه های خالی و رکود در مسکن هستیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان و معاونان وی در سفری یک روزه به شهرستان آران و بیدگل از طرح های نیمه کاره عمرانی در این شهرستان بازدید کرده و در پایان در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان شرکت و دیدگاه ها و مشکلات در حوزه های مختلف را از زبان رئیسان اداره های این شهرستان جویا شدند.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.