نعمت الله اکبری عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی نیمه کاره شهرستان آران و بیدگل در گفت و گو با ایرنا افزود: مهم ترین بخش برای ایجاد شغل در استان بخش گردشگری است که به دنبال برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال در این حوزه هستیم.
وی با بیان این که 200 میلیارد ریال بودجه در اختیار بخش گردشگری استان گذاشته ایم افزود: شهرستان های آران و بیدگل و کاشان از مهمترین قطب های گردشگری استان اصفهان به شمار می روند.
وی با اشاره به وجود بیش از 3 میلیون واحد مسکونی خالی در کشور گفت: 9 و 7 دهم درصد این تعداد در استان اصفهان قرار دارد.
اکبری با بیان این که مدل توزیع بودجه را در استان اصفهان تغییر دادیم اظهار داشت: استان را به منطقه های مختلف تقسیم بندی کردیم و رویکرد تخصیص بودجه را بر اساس قابلیت ها و استعدادهای مناطق قرار دادیم.
وی تصریح کرد: باید فضا را برای بخش خصوصی فراهم کنیم و آن ها را یاری کنیم تا بخش خصوصی به این نتیجه برسد که حامی دارد.
وی با اشاره به بحران کم آبی در استان و لزوم بهره برداری از طرح های جمع آوری پساب ها جهت استفاده بهینه از آب افزود: باید در این زمینه با ایجاد فضا و حمایت از توان بخش خصوصی استفاده کنیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان بیان کرد: در صدد هستیم با تخصیص بودجه طرح های آموزشی بالای 70 درصد در شهرستان آران و بیدگل را تا مهر امسال و سایر طرح ها در حوزه های دیگر را تا پایان سال به اتمام برسانیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان و معاونان وی در سفری یک روزه به شهرستان آران و بیدگل از طرح های نیمه کاره عمرانی در این شهرستان بازدید کرده و در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان شرکت و دیدگاه ها و مشکلات در حوزه های مختلف را از زبان رئیسان اداره های آران و بیدگل جویا شدند.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.