به گزارش ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد روز پنجشنبه در گردهمایی بخشداران و دهیاران آران و بیدگل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر اظهار داشت: روز روستا که 15 مهرماه هر سال نامگذاری شده فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغ و معرفی جاذبه های گردشگری و مذهبی روستاهای این شهرستان است که می توان با برنامه ریزی مناسب و با جذب گردشگر در توسعه و پیشرفت روستاها تلاش کرد.
وی بیان کرد: با ایجاد کارهای اصولی و زیربنایی در فراهم کردن اشتغال پایدار در روستاها تلاش شود تا دربلند مدت نتیجه های حاصل از آن اشتغال در نسل های بعدی نیز وجود داشته باشد.
فرماندار آران و بیدگل با تاکید بر لزوم گزارش خدمات ارائه شده دولت به مردم و دلگرم کردن آنان خاطرنشان کرد: همه باید درفضای آرامش و نشاط بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای در 29 اردیبهشت تلاش کنیم.
معینی نژاد با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتیف تولید و اشتغال» از سوی رهبر فرزانه انقلاب تصریح کرد: می طلبد تا دهیاران و بخشداران برنامه های روستا در حوزه تولید و اشتغال را جدی تر دنبال کنند و از ظرفیت های خوب در حوزه های نیروی انسانی و سرمایه گذاری در این دو بخش بهره ببرند.
در این مراسم از دهیاران و بخشداران دو بخش مرکزی و کویرات شهرستان آران و بیدگل تقدیر شد.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.