الف: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** جدول پخش برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری در صدا و سیما، در صدر اخبار سراسری مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان در 24 ساعت گذشته قرار گرفت. پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مناظره ها و زمان پخش برنامه های نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما، برنامه های تبلیغاتی نامزدها مشخص شد. در این دوره برای هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری بطور اختصاصی، 555 دقیقه برنامه رادیویی و 555 دقیقه برنامه تلویزیونی در نظر گرفته شده است که البته با در نظر گرفتن زمان سه مناظره برای هر نامزد، زمان اختصاص یافته برای هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری از 1110 به 1470 دقیقه افزایش می یابد.
*** انتقاد معاون اول رئیس جمهوری از وعده های افزایش میلیونی اشتغال نیز از دیگر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. اسحاق جهانگیری گفته است که ظرفیت اقتصاد مشخص است که چه مقدار شغل می توان ایجاد کرد بنابراین کسی که بگوید چند میلیون شغل ایجاد می کنم، معلوم است که می خواهد مردم را فریب دهد. وی افزود: برخی می گویند و شعار می دهند که می خواهند این میزان شغل ایجاد کنند، این برادر عزیز یا شغل ایجاد نکرده یا عدد و رقم متوجه نمی شود.
*** معرفی پروفسور سمیعی بعنوان ابَر جراح جهان نیز از جمله اخبار مورد توجه بود. به گفته برخی منابع خبری، انگشتر (لایپنیتس رینگ) آلمان به پروفسور مجید سمیعی تعلق گرفت و به وی لقب اَبر جراح ستاره جهان دادند. پروفسور سمیعی از مشهورترین و زبده ترین جراحان مغز و اعصاب در دنیاست.
*** جایزه‌ جشنواره فیلم پکن برای گلاب آدینه نیز دیگر خبر مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. گلاب آدینه بازیگر باسابقه ایرانی موفق شده برای بازی در فیلم 'آبجی' جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره بین‌المللی فیلم پکن را به خود اختصاص دهد.

ب: اخبار محلی در فضای مجازی اصفهان:
*** کاهش 4 درصدی بارش ها در سرشاخه های زاینده رود نیز از مهمترین اخبار محلی مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان بود. به گفته مدیر عامل آب منطقه ای اصفهان، بارش ها در سرشاخه های زاینده رود نسبت به میانگین بلند مدت سه تا چهار درصد کاهش یافته و در شهر اصفهان با کاهش 50 درصدی و با پیش رفتن به سمت شرق با کاهش 60 درصدی بارش ها نسبت به میانگین بلندمدت مواجه بوده ایم.
***فعالیت تاکسی آنلاین در اصفهان و رایگان بودن آن در هفته جاری و تعطیلی کارخانه قند کامیاب نیز از دیگر اخبار محلی مورد توجه شبکه های اجتماعی در اصفهان بود.
گ/301/6027
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.