*** آیین گشایش ' هفته نکوداشت اصفهان' با حضور مسئولان استانی و شهری در سینما فلسطین برگزار می شود.
سوم اردیبهشت،‌ روز بزرگداشت علامه محمدبن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی ؛ شاعر و نویسنده عارف‌ مسلک قرن دهم و یازدهم هجری است که از طرف مسئولان شهری اصفهان به نام روز اصفهان و از سوم تا نهم اردیبهشت ماه بعنوان هفته نکوداشت اصفهان نامگذاری شده است.
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان، امسال بیش از 30 برنامه برای بزرگداشت هفته اصفهان در نظر گرفته شده که شایسته جایگاه تاریخی، هنری و فرهنگی این شهر در کشور و جهان باشد.

*** جشنواره 'سفیران سلامت' دانش آموزی با حضورمسئولان آموزش و پرورش در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره 3 برپا می شود.
به گفته معاون فنی مرکز بهداشت استان اهداف اختصاصی مدارس مروج سلامت به عنوان یک نظام برای ارتقای سلامت با مشارکت فعالانه اولیا، ارتقای مراقبت های بهداشتی درمانی، ارائه خدمات سلامت در یک مجموعه ادغام یافته و تامین شاخص های آن در سطح کلیه مدارس کشور، پیشگیری از رفتارهای مخاطره آمیز، مشاوره روانی اجتماعی، بهبود شرایط فیزیکی مدارس، بهبود وضعیت بیماریابی و درمان دانش آموزان مبتلا به بیماری های روحی روانی است.
همچنین سلامت محیط مدرسه، سلامت کارکنان مدارس، خدمات سلامت روان و مشاوره ای در مدارس، برنامه جامع آموزش سلامت در مدارس، ارائه خدمات بالینی در مدارس و خدمات در زمینه بهبود تغذیه در مدارس را از اجزای هشت گانه مدارس مروج سلامت است.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.