به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار محمود فروزاد روز یکشنبه در نشستی خبری افزود: آنچه رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند، حضورحداکثری مردم پای صندوق‌های رای، رعایت قانون، پرهیز از دوقطبی کردن جامعه و انتخاب اصلح در انتخابات است، بنابراین همه ما وظیفه داریم با پیروی از ایشان و با وحدت و همدلی و ایجاد فضایی آرام، زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه را فراهم کنیم.
وی برگزاری متعدد انتخابات را از افتخارات نظام برشمرد و گفت: انتخابات، در ثبیث بیشتر انقلاب، اقتدار جمهوری اسلامی و خنثی کردن توطئه دشمنانان، نقش اساسی و کلیدی دارد.
سرهنگ فروزاد با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در برگزاری انتخابات، فراجناحی عمل می کند، افزود: این نهاد بنا به وظیفه قانونی و ذاتی خود با برگزاری نشست ها و جلسات بصیرتی، در تببین اهمیت و حضور آگانه مردم در انتخابات می کوشد.
وی در ادامه بمناسبت دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران با تببین اهداف و عملکرد این نهاد افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس که انقلاب اسلامی به توان و نیروی نظامی سپاه پاسداران نیاز داشت، نیروهای جان بر کف پاسدار همراه با دیگر نیروهای نظامی و مردمی در جبهه های نبرد، جانانه از حریم جمهوری اسلامی دفاع کرد.
فروزاد با اشاره به اینکه سپاه صرفا یک نیروی نظامی نیست، افزود: پس از جنگ تحمیلی نیز این نهاد انقلابی توانست با توجه به وظایف ذاتی و سازمانی خود، در عرصه های مختلف سازندگی، اقتصاد مقاومتی، عمران و آبادانی، محرومیت زدایی، مبارزه با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، مقابله با توطئه دشمنان، فعالیت های فرهنگی، بصیرتی و دیگر فعالیت ها در کنار بسجیان و مسئولان در راستای فرامین و منویات مقام معظم رهبری همانند بازویی توانا برای نظام اسلامی عمل کند.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
پ// 6027/7138
خبرنگار:محمدحسین توفیقی* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.