زوران مامیچ ظهر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن ایران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: باید بگویم که این مسابقه یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما به شمار می‌رود زیرا سرنوشت گروه در این دیدار مشخص می‌شود و باید بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه امیدوار هستم در این بازی خوش‌شانس ظاهر شویم، تصریح کرد: تیم ما سال گذشته نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما به نظرم ذوب‌آهن یک تیم خوب و بابرنامه به شمار می‌رود که فوتبال فشرده‌ای به نمایش می‌گذارد.

سرمربی العین امارات با بیان اینکه تیم ما در لیگ امارات و همچنین آسیا از نظر دفاعی ضعیف عمل می‌کند، تصریح کرد: به نظرم مثلث تهاجمی تیم ما به بارسلونا شباهت دارد و باید بهترین شرایط خود را رقم بزنیم که مقابل ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ذوب‌آهن از کیفیت بسیاری برخوردار هستند، افزود: ما باید مانع آن شویم که بازیکنان این تیم اصفهانی ابتکار عمل را دست بگیرند و هدف ما، پیروزی در مسابقه فردا است.

مامیچ اضافه کرد: فردا با تمام قوا مقابل ذوب‌آهن حاضر می‌شویم و امیدوار هستم که با این شرایط بهترین نتیجه را کسب کنیم زیرا هدف ما کسب نتیجه در مسابقه است.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 626344
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.