به گزارش ایرنا، علیرضا فاضل دربندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در جشنواره معلم نمونه استان اصفهان از مجموع 764 معلم نمونه، 10 نفر مربوط به کاشان است و در گروه مدیران نمونه نیز سه نفر از مدیران مدرسه های کاشان در بین 136 مدیر نمونه منطقه های 40 گانه این استان معرفی شده اند.
وی از تجلیل 60 نفر از فرهنگیان کاشان به عنوان معلم نمونه شهرستان در هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد و افزود: 48 نفر در گروه معلم، هنرآموز، مراقب سلامت و مشاور، هشت نفر در گروه معاون و مدیر و چهار نفر نیز در گروه معلم یار هستند.
معاون پژوهشی مدیریت آموزش و پرورش کاشان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، ویژه برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشان امسال از ششم تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش، کلید توسعه همه جانبه جامعه است که برای رسیدن به این جایگاه باید تکریم معلمان به عنوان فرهنگ رایج مورد توجه قرار بگیرد همان گونه که در تعالیم دینی و اخلاقی ما به آن تاکید و سفارش شده است.
فاضل دربندی گفت: هدف از برگزاری آئین های هفته معلم، افزایش مشارکت نظام تعلیم و تربیت رسمی در رشد و تعالی کشور در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، دینی و ملی به عنوان نهاد مولد سرمایه های انسانی، فرهنگی و اجتماعی و تقویت منزلت مقام علم و معلم است.
55 هزار دانش آموز کاشانی در 310 واحد آموشی از حدود چهار هزار نفر معلم علم می آموزند.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.