روزنامه 'نسل فردا' در مطلبی با اشاره به برگزاری مهمترین جلسه با موضوع زاینده رود نوشت: زاینده رود زنده، حق مسلم ماست.
این روزنامه می افزاید: جلسه مشترک هیئت مدیره و اعضای 15 نفره نظام های صنفی کشاورزان استان و شهرستانهای حوضه زاینده رود در محل اداره جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان ذیربط برگزار شد.
در این جلسه به برداشت های بی رویه در بالا دست زاینده رود اشاره شد و مقرر گردید طبق مصوبه جلسه 13 شورای عالی آب موارد، پیگیری و برطرف شود.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان با اشاره به وجود '30 شهر بی سند' نوشت: پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی، هنوز برای سند دار شدن منازل در 30 شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت استان هیچ اتفاقی نیفتاده و این نشان می دهد در برخی از مناطق استان، هنوز اهمیت تثبیت هویت ملک برای افراد مشخص نشده است.
علی بهبهانی افزود: در پی اجرای قوانین متعددی که در طول 20 سال گذشته برای تعیین تکلیف املاک روستایی و شهری زیر 25 هزار نفر صورت گرفته، تا کنون اقدامات زیادی انجام شده است.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم در مطلبی به نقل از معاون بیماری های غیر واگیر معاونت بهداشتی استان اصفهان نوشت: 95 درصد زنان و 82 درصد مردان اصفهانی کم تحرک هستند.
مهشید احمدیان افزود: این درصدها بر اساس خوشه های آماری هزار و 750 نفری در استان به دست آمده ، به گونه ای که حتی خورو بیابانک نیز در این طرح مورد بررسی قرار گرفته اند.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رییس اتحادیه فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی اصفهان نوشت: 15 درصد بازار لوازم آرایشی اصفهان دارای کالای قاچاق و تقلبی است که با وجود سرب در این نوع کالا به پوست مصرف کننده آسیب زیادی وارد می شود.
جعفر اطیار افزود: در حال حاضر بازار لوازم آرایشی با مشکل قاچاق روبه رو ست و قاچاق این کالاها از مرکز ایران به اقصی نقاط کشور تقسیم می شود.
روزنامه 'نصف جهان' هم در مطلبی به نقل از رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه 1800 نفر ری صلاحیت شدند نوشت: هشت هزار و 794 نفر در هیئت های اجرایی و شوراهای نظارت تائید صلاحیت شده اند و مابقی رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت شده اند.
احمدرضا ضیایی با اشاره به اعلام اسامی داوطلبان تائید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: تعداد کل داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا ده هزار و 989 نفر و تعداد کل کرسی های شوراهای شهر و روستا سه هزار و 861 نفر هست.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیر نظارت و بازرسی اصناف استان نوشت: 20 هزار قطعه انواع صنایع دستی قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال در اصفهان کشف شد.
جواد محمدی فشارکی افزود: در فروردین امسال در بازرسی بعمل آمده توسط بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، با همراهی پلیس آگاهی از یک واحد مسکونی در اصفهان، تعداد 20 هزار قطعه انواع صنایع دستی خارجی قاچاق ، به ارزش 12 میلیارد ریال کشف، ضبط و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم در مطلبی با اشاره برگزاری هفته ای برای اصفهان از پیش بینی برنامه های ویژه ای برای نکوداشت اصفهان خبر داد و نوشت: هفته نکوداشت اصفهان از امروز آغاز می شود و برنامه های متنوعی برای ماندگار کردن این هفته در میان شهروندان پیش بینی شده است.
گفته می شود 37 برنامه اصلی در حاشیه هفته نکوداشت اصفهان برگزار می شود.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از شهردار اصفهان نوشت: 37 عنوان برنامه در قالب چند صد برنامه مختلف در هفته نکوداشت اصفهان اجرا می شود.
مهدی جمالی نژاد افزود: طبق قولی که به شهروندان اصفهان داده بودیم، در سال جدید نه تنها سرعت اجرا و افتتاح پروژه های عمرانی و فرهنگی کم نمی شود بلکه شتاب بیشتری می گیرد.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.