به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان در هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر در یک دیدار سرنوشت‌ساز به مصاف تیم سخت‌کوش العین امارات خواهد رفت.

از همین رو کاروان تیم العین امارات بامداد یکشنبه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان شد و مورد استقبال جمعی از مسئولان باشگاه ذوب‌آهن قرار گرفت.

این دیدار که می‌تواند حساس‌ترین دیدار ذوب‌آهن در این فصل از رقابت‌های فوتبال لقب‌ بگیرد از آن جهت مهم است که ذوب‌آهن با کسب 3 امتیاز آن راهی مرحله رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا می‌شود.

عمر عبدالرحمان بازیکن تاثیرگذار تیم العین امارات یکی از چهره‌های تاثیرگذار تیم اماراتی است که می‌تواند از ارکان اصلی العین در دیدار روز دوشنبه باشد. از آن طرف ربیع عطایا، هافبک خلاق تیم ذوب‌آهن که بازی تاثیرگذاری را در دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز از خود به نمایش گذاشت یکی از امیدهای تیم ذوب‌آهن برای رویارویی با شاگردان زولان ماچیچ است.

نشست خبری سرمربیان دو تیم از ساعت 11 صبح امروز در هتل آسمان اصفهان آغاز می‌شود.

العین امارات و ذوب‌آهن اصفهان بعد از ظهر امروز آخرین تمرین خود را در ورزشگاه فولادشهر انجام می‌دهند.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و العین امارات در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 روز دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر به قضاوت کریشنا دیلان پریرا از کشور سریلانکا آغاز می‌شود. تماشای این دیدار برای علاقه‌مندان به تیم ذوب‌آهن رایگان اعلام شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625832
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.