به گزارش ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد عصر روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با اشاره به لزوم اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با اعتیاد اظهار داشت: آموزش های پی در پی و اصولی برای نجات نسل جوان و آماده به کار این شهرستان باید در اولویت قرار گیرد.
وی بیان کرد: کنترل آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر عزم جدی و همکاری دسته جمعی می طلبد که در قدم اول باید با فراگیری آموزش ها و مهارت های زندگی خود را مصون سازیم.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر شهرستان آران وبیدگل با بیان اینکه اعتیاد یک تهدید جدی برای جامعه امروز بشری است افزود: هر فرد به سهم خود در راستای مبارزه با این بلای خانمان سوز دخیل است و باید برای پیشگیری و مبارزه با آن اقدام کند.
وی تصریح کرد: دشمن با هجمه فراوان در بحث موادمخدر ورود پیدا کرده و امروز همه اقشار وظیفه دارند با تمام تلاش در بحث مبارزه و فرهنگ سازی علیه اعتیاد وارد شوند.
وی اظهار داشت: اعتیاد در کمین تمامی اقشار جامعه است و غفلت از این موضوع ممکن است هر خانواده ای را مبتلا سازد که در این راستا باید با فرهنگ سازی و مصون کردن جامعه در افزایش آگاهی ها بیش از پیش بکوشیم.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.