محسن عادلی‌نژاد درباره عدم پخش زنده مناظرات انتخاباتی اظهار داشت:  اخباری مبنی بر برگزاری مناظرات انتخاباتی به صورت غیر زنده به گوش رسید که تعجب همه مردم و دلسوزان کشور برانگیخته شد.

وی افزود: اساسا تصمیمی که در این زمینه گرفته شده بر مبنای اصول و مبانی انقلاب و نظام نیست، چرا که مردم اصل نظام هستند و باید از موضوعات آگاهی کامل را داشته باشند و به عنوان صاحبان اصلی کشور باید با آگاهی کامل نسبت به نامزدهای انتخابات، انتخابی صحیح را صورت دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان ادامه داد: با این تصمیم پر ابهام این شک به وجود می‌آید که عده‌ای به جهت کمک به نامزدی خاص و در راستای پروژه‌ای تعریف شده و کاملا مشخص سعی در مهندسی‌کردن انتخابات دارند.

وی افزود: بعد از مطرح شدن کاندیدای پوششی و ضربه گیر برای رئیس‌جمهور مستقر، عدم پخش مناظرات زنده نیز در راستای التیام درد ناکارامدی دولت‌ است چرا که عملا عملکردی قابل دفاع ندار‌د.

عادلی نژاد با بیان اینکه این دولت که چهار سال از عمر آن می‌گذرد دیگر زمان فرار کردن از پاسخ گویی را ندارد، گفت: دولت باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد و بیان کند در این مدت چه کار ویژه و خاصی برای اقتصاد و معیشت مردم جامعه داشته‌ است.

وی ادامه ‌داد: مردم آگاه هستند و می‌دانند این فرار از پاسخ‌گویی‌ها به دلیل وجود مشکل در روند کارکرد دولت است وگرنه این خوف و ترس‌ها بابت چیست؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه این دولت، دولت محرمانه‌هاست، عنوان کرد: دولت یازدهم کلکسیونی از موارد و قراردادهای محرمانه است که این موضوع نیز جزئی از این پروژه بوده و برگزاری مناظرات انتخاباتی به صورت ضبطی نتیجه‌ای از دولت محرمانه‌هاست.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی با هر تفکری نسبت به این قضیه اعتراض داشته و خواستاریم ستاد انتخابات کشور در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.