*** نماز جمعه این هفته اصفهان به امامت آیت الله مهدوی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان در مصلی بزرگ اما خمینی (ره) اقامه می شود.
سخنران پیش از خطبه های این هفته دکتر غلامرضا اصغری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات استان اصفهان بمناسبت هفته سلامت است.
هر ساله روز هفتم آوریل مصادف با 19 فروردین بعنوان روز جهانی بهداشت در کشورهای مختلف جهان گرامی داشته می شود.

*** مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در تالار فارابی دانشکده علوم تربیتی دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
یکهزار و 100 نفر از منتخبان مسابقات شهرستانی به این مرحله راه‌یافته‌اند و شرکت کنندگان با رتبه های برتر به مسابقات کشوری که در مردادماه سالجاری برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.
حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ کل، قرائت، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم رشته‌های در نظر گرفته‌شده برای این مسابقه است.

*** نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اصفهان با رویکرد 'نقش خیرین در ساخت مدارس ایمن' در تالار ادب اصفهان برگزار می شود.
هدف از برپایی این جشنواره، تجلیل و تکریم از نقش آفرینان مدرسه ساز و جلب مشارکت همگانی در توسعه و گسترش فضاهای آموزشی است.
این جشنواره با حضور 350 نفر از خیرین مدرسه ساز استان اصفهان برگزار می شود که 150 نفر از آنها سال گذشته به این مجموعه اضافه شده اند.
از سال 78 تاکنون، 936 پروژه آموزشی با پنج هزار و 637 باب کلاس توسط این مجمع در استان احداث، تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است.
مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان در 20 شهرستان استان نمایندگی یا شعبه دارد و کمک افراد خیر و نیکوکار را در حوزه شهرستان خود ساماندهی می کند.
هم اکنون در استان یکهزار خیر مدرسه ساز فعالیت دارند که 200 نفر از آنان را بانوان تشکیل می دهد.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 2093 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.