به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی ذوب‌آهن مقابل ماشین‌سازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی امروز نودمین گل خود را در طول سال‌های فعالیت خود در ذوب‌آهن به ثمر رساندم و این نتیجه را مدیون کسانی هستم که باعث پیشرفت من در تیم ذوب‌آهن شدند و این گل را به همسرم که حامی و همراه من در طول این سال‌ها بوده، تقدیم می‌کنم.

وی تصریح کرد: امیدوارم از این به بعد هم برای ذوب‌آهن موثر باشم که تیم ذوب‌آهن شرایط خوبی را در ادامه راه داشته باشد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره رقابت تنگاتنگ ذوب‌آهن با همشهری خود، سپاهان برای کسب رده چهارمی مسابقات لیگ‌برتر گفت: تمام بازی‌ها دشوار است و امیدواریم این چالش که تیم‌های همشهری در آن قرار گرفته‌اند آن تیمی که شایستگی داشته باشد به رتبه چهارم دست پیدا کند اما کسب سهمیه آسیایی به نتیجه فینال جام حذفی بستگی دارد.

وی ادامه داد: تمام‌ها تیم‌ها با تصور این‌که با رتبه چهارمی می‌توانند سهمیه آسیا را کسب کنند، کار را از قبل تمام شده می‌دانند در  حالی که این تصور درست نیست و تیم نفت نیز با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد احتمال قهرمانی در فینال جام حذفی را دارد.  

رجب‌زاده بیان کرد: بایستی نتایج خود را کسب کنیم و منتظر فینال جام حذفی بمانیم. هر تیمی لایق‌تر باشد قهرمان جام حذفی می‌شود و به جام باشگاه‌های آسیا صعود می‌کند.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تمدید قرارداد با این تیم برای فصل آینده، اظهار داشت: تصمیمی برای خداحافظی در پایان فصل ندارم و فصل آینده نیز با فوتبال خود ادامه می‌دهم. اگر باشگاه ذوب‌آهن راغب به همکاری با من باشد با ذوب‌آهن ادامه می‌دهم و در غیر این صورت تصمیم دیگری خواهم گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 624075
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.