به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان عصر پنجشنبه میهمان صبای قمی است که تنها شرط ماندنش در لیگ برتر کسب حداکثری امتیاز بازی‌های باقی‌مانده است.

شاگردان مرفاوی اکنون با اندوخته 25 امتیازی و با اختلاف یک امتیازی که بیشتر از سیاه‌جامگان کسب کرده است، رتبه چهاردهم جدول را در اختیار دارد. بر این اساس باید صبای قم را نیز یکی از کاندیدای سقوط به لیگ نامید و این شرایط نشان می‌دهد تا چه اندازه شاگردان کرانچار باید بازی دشواری را برابر صبای قم داشته باشند تا حداقل بدون امتیاز از این شهر را ترک نکنند.

 صبا در هفته گذشته برابر استقلال بازی قابل قبولی را انجام داد و فاصله‌ای با گرفتن یک امتیاز از حریف سرشناس نداشت اما اشتباه مدافعان صبا در درقایق پایانی بازی در یارگیری این فرصت را به امید ابراهیمی داد تا دروازه حامد لک را برای دومین بار بازکرده و تیمش را به پیروزی برساند.

این شکست تلخ برای تیمی که به تک امتیازهای بازی‌های باقی‌مانده نیاز دارد بسیار گران تمام شد. حالا صبا قصد دارد انتقام تک امتیاز بربادرفته‌اش در بازی با استقلال را از سپاهان بگیرد. صمد مرفاوی که این فصل توفیقی در نشاندن تیم قمی بروی رتبه‌ای در میانه‌های جدول به دست نیاورده با مشکل غیبت دو بازیکن اصلی‌اش هم باید بسوزد و بسازد.

 رضا عنایتی و حنیف عمران زاده، باتجربه‌ترین نفرات صبا در بازی امروز غایب خواهند بود. چنین شرایطی می‌تواند به سود زرد پوشان اصفهانی باشد. تیمی که در فصل جاری باوجود بهره‌مندی از مهاجم کهنه‌کاری چون عنایتی تنها 19 بار گل زد و یکی از ضعیف‌ترین خطوط حمله لیگ را در اختیار دارد. از آن‌طرف سپاهانی‌ها پس از برد روحیه بخشی که مقابل گسترش فولاد تبریز به دست آوردند به دنبال شکست حریف خواهند بود تا در صورت شکست تیم همشریشان ذوب‌آهن به رده چهارم صعود کرده و منتظر قهرمانی تراکتورسازان در جام حذفی باشند و بتوانند امیدهای برای کسب سهمیه پلی اف لیگ قهرمانان آسیا پابرجا باقی بماند.

 زردپوشان اصفهانی این روزها با بازگشت کرانچار به سپاهان بازی‌های چشم نوازی را ارائه می‌دهند و بدون امتیاز زمین مسابقه را ترک نمی‌کنند. حال باید دید در برابر صبای قم که به دنبال بقا در لیگ‌برتر است می‌توانند پیروز میدان باشند تا روزنه‌های امید برای کسب سهمیه آسیا باقی بماند یا خیر.

چهره دیدار:

زلاتکو کرانچار چند هفته‌ای بیش نیست به تیم اسبق خود بازگشته است و باید برای ماندن در پرافتخارترین تیم لیگ‌برتر بازی‌های پیش رو را پیروز شود چراکه شرط ماندن در این تیم کسب امتیازهای لازم از بازی‌های باقی‌مانده است. این سرمربی فردا روز سختی را برابر شاگردان مرفاوی خواهد داشت. تیمی که درحال دست و پا زدن برای ماندن در لیگ است.

ترکیب احتمالی 2 تیم:

صبا: محسن فروزان، میرهانی هاشمی، حمیدرضا دیوسالار، امید نظامی‌پور، میثم مجیدی، سیدمهدی حسینی، قاسم دهنوی، علیرضا رمضانی، احمد حسن‌زاده، کیوان امرایی و امید جهانبخش

سپاهان: لی اولیویرا، عارف غلامی، موسی کولیبالی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج‌صفی، میلاد سرلک، حسین پاپی، رسول نویدکیا، سرور جپارف، مهرداد محمدی و مسعود حسن‌زاده

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 623272
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.