روزنامه 'نسل فردا' در مطلبی به نقل از مدیر فرهنگسرای نوجوان نوشت: طرح مسیر آسمان در مساجد اصفهان اجرا می شود.
مریم مزروعی افزود: مسیر آسمان، نام طرحی است که برای نخستین بار در شهر اصفهان ویژه روزه اولی های پسر برگزار شد که در ادامه نیز در مساجد مناطق مختلف شهر اصفهان اجرا خواهد شد.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی نوشت: انتخابات فرآیندی ترکیبی است.
حجت الاسلام صادق طباطبایی نژاد افزود: تاکنون احزاب اصلاح طلب در مقایسه با احزاب اصولگرا خیلی منسجم تر کار کرده اند و تا به اینجا احزاب اصولگرا متفرق عمل کرده اند مگراینکه لحظه آخر یک تاکتیک راهبردی داشته باشند.
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی به نقل از رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از پلمپ 48 طلافروشی و چهار شعبه بانک در اصفهان بدنبال اجرای قانون 556 شورای امنیت کشور خبر داد و نوشت: به این مراکز اخطارهای لازم ارائه شد و به دلیل بی توجهی به اجرای قانون پلمپ شد.
وی از برخورد با هفت موسسه مالی غیرمجاز در استان اصفهان در سال 95 خبر داد و افزود: برخورد با موسسه های مالی غیرمجاز از برنامه های ویژه پلیس آگاهی استان در سال جاری نیز محسوب می شود.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از معاون عمران شهری شهرداری اصفهان نوشت: پروژه اولویت دار سال 96 شهر اصفهان قطار شهری است.
ایرج مظفر افزود: مدیریت شهری اصفهان درصدد است امسال خط یک قطار شهری را به صورت کامل تقدیم شهروندان کند.
مظفر گفت: 50 درصد بودجه های خالص عمرانی در سال های 94 و 95 خرج قطار شهری اصفهان شده است.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم در مطلبی به نقل از مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به اینکه رشد جمعیت در استان به کمتر از یک درصد رسیده است، نوشت: هشدارهای کارشناسان سرانجام نخستین نشانه های خود را نشان داد و رشد جمعیت اصفهان به شکل محسوس و نگران کننده ای کاهش پیدا کرده و اکنون به کمتر از یک درصد رسیده است.
حسین غفرانی با بیان اینکه آمار باید 2.1 درصد باشد، افزود:جمعیت جهان هفت میلیارد و جمعیت کشور ایران نزدیک 80 میلیون نفر ثبت شده و در این میان، جمعیت استان اصفهان 6.4 دهم درصد کشور است.
وی افزود: سال گذشته 81 هزار و 794 ولادت و شناسنامه در استان اصفهان به ثبت رسیده است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مشاور عالی شهردار اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت تکمیل پنج ایستگاه کلیدی متروی اصفهان نوشت: پیشرفت ساخت ایستگاه های قطار شهری اصفهان روزانه رصد می شود و تلاش اصلی سازمان قطار شهری بر تکمیل بخش های باقی مانده از خط یک معطوف شده است.
محمدجواد شعرباف با اشاره به اهمیت تکمیل بخش های باقی مانده از فاز سوم خط یک قطار شهری اصفهان که از ایستگاه تختی تا میدان آزادی تعریف شده است، افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر حمل و نقل ریلی شهری یکی از خواسته های اساسی مردم شهر اصفهان بشمار می رود، مدیریت شهری دغدغه قابل توجهی در زمینه تکمیل آن دارد.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم در مطلبی به نقل از مسئول بیماری های واگیردار مرکز بهداشت اصفهان با انتخاب تیتر'دردسر سگ های سرگردان' نوشت: مراجعه سالیانه پنج هزار نفر برای درمان گزیدگی حیوانات به مراکز بهداشتی استان، آمار کمی نیست.
رضا فدایی این میزان مراجعه را عمدتا برای درمان گازگرفتگی توسط سگ عنوان کرد و افزود: این گاز گرفتگی ها تنها به سگ های ولگرد محدود نمی شود و موارد زیادی از سگ های دارای صاحب و گله نیز گزارش شده است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان نوشت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان از مهمترین برنامه های این سازمان است.
حسین جعفری افزود: طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی اصفهان از سال گذشته استارت خورده و عمر ناوگان تاکسیرانی اصفهان از 9 سال به هفت و نیم سال کاهش یافت.
وی افزود: با اجرای این طرح 800 دستگاه تاکسی تحویل به احسن و 700 تاکسی فرسوده شهر اصفهان نیز از چرخه حمل و نقل خارج شد.
روزنامه 'نصف جهان' هم در مطلبی به نقل از استاندار اصفهان نوشت: هتل عباسی یکی از جاذبه های توریستی شهر اصفهان است و طرح توسعه این هتل تاریخی در دو فاز و با حفظ اصول و ساختار میراث فرهنگی اجرا می شود.
رسول زرگرپور افزود: هتل عباسی یکی از جاذبه های توریستی شهر اصفهان است که متقاضیان خاص خود را دارد و با توجه به توسعه گردشگری در اصفهان شدیدا متقاضی توسعه هتل هستیم و آمادگی داریم که مسائل مربوط به میراث فرهنگی، شهرداری و اخذ مجوزها را پیگیری و مرتفع کنیم.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رئیس کل دادگستری استان اصفهان نوشت: دستگاه قضایی این استان با اقدام لازم و به موقع از بروز هرگونه شائبه و احتمال تخلف و جرم انتخاباتی پیشگیری خواهد کرد.
احمد خسروی وفا افزود: از هرگونه اقدام مغایر با مواد مصرحه در قانون انتخابات و بروز احتمال و شائبه تخلف و وقوع جرائمی که صحت، سلامت و حیثیت انتخابات پیش رو را خدشه دار کند، پیشگیری و مقابله خواهیم کرد.
گ 7150 /6027
خبرنگار: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.