*** مراسم گرامیداشت روز ارتش و رژه نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج استان اصفهان با حضور مسئولان استانی در میدان ارتش اصفهان برگزار می شود.
امام خمینی (ره) 29 فروردین را بواسطه حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند.

*** نشست خبری استاندار اصفهان در سالن اجتماعات استانداری اصفهان تشکیل می شود.

*** پانزدهمین نمایشگاه صنعت دام، طیور، دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام به همراه پاویون کشور آلمان در اصفهان در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان افتتاح رسمی می شود.
در این نمایشگاه 142 مشارکت کننده در چهار سالن نمایشگاهی در مساحتی بالغ بر 9 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی حضور دارند.
نمایندگان استان های اصفهان، تهران، یزد، مرکزی، گلستان، خراسان رضوی، لرستان، البرز و مازندران در این نمایشگاه به ارایه دستاوردها و خدمات جدید خود در زمینه های دامپروری، تأسیسات، تجهیزات، ماشین آلات صنعتی دام و طیور، داروهای دامپزشکی و لابراتوارها و تجهیزات دامپزشکی، خوراک، افزودنی ها و مکمل های خوراکی دام و طیور، ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور می پردازند.

*** نشست خبری بمناسبت 'هفته اصفهان' با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان و اعضای ستاد هفته نکوداشت اصفهان در محل این معاونت برگزار می شود.
سوم اردیبهشت‌ روز بزرگداشت علامه محمد بن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی است؛ شاعر و نویسنده عارف‌ مسلک، عالم و دانشمند مشهور قرن دهم و یازدهم هجری که در علوم فلسفه، منطق و ریاضیات تبحر داشت.
سوم اردیبهشت از سوی مسئولان شهری اصفهان به نام روز اصفهان و از سوم تا نهم اردیبهشت ماه بعنوان هفته نکوداشت اصفهان، نامگذاری شده است.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.