*** نشست بررسی فرصت های همکاری اقتصادی- تجاری کنیا و اصفهان با حضور سفیر ایران در کنیا، رایزن بازرگانی ایران در کنیا، رایزن بازرگانی ایران در آفریقای جنوبی و مسئولان سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود.
کنیا کشوری واقع در شرق آفریقا و پایتخت آن نایروبی است، مومباسا، کیسومو و ناکورو نیز شهرهای مهم این کشور محسوب می شوند.

*** پنجاه و سومین برنامه از سری برنامه های 'هر هفته- چند افتتاح' شامل بهره برداری از خیابان جنب حرم حضرت زینب(س)، ادامه خیابان مهدیه و بوستان رضوان در محله باطان و آغاز عملیات اجرایی بوستان و مجموعه فرهنگی مذهبی خیابان ابوریحان بیرونی است که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و خانواده های شهدا اجرا می شود.
این پروژه های منطقه 14 شهرداری اصفهان با اعتبار 317 میلیارد ریال افتتاح رسمی می شود.

*** مراسم افتتاحیه سی و پنجمین مسابقه فرهنگی و هنری دانش آموزان پسر استان اصفهان با حضور مسئولان آموزش و پرورش در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
این مسابقات با هدف تقویت استعدادهای دانش آموزان، ارتقاء اعتماد به نفس و مشارکت جویی پاسداشت هنرهای بومی و محلی ، آشنایی با قابلیت های مناطق و نواحی استان و در نهایت رقابت گروه های برتر در بخش هنرهای نمایشی(نمایش صحنه ای، نمایش نامه خوانی، عروسکی و نقالی) و هنرهای آوایی(سرود، تکنوازی و آواز ویژه پسران) برگزار می شود.

*** جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان با حضور فرماندار، بخشداران، روسای نواحی آموزش و پرورش اصفهان و بخش های شهرستان ها در سالن کنفرانس آموزش و پرورش ناحیه چهار تشکیل می شود.


****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.