**محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری کشور گفت: دغدغه تمام کسانی که پیش از انقلاب عالم هنر را می شناختند و دل در گرو این نهضت داشتند، جامعه هنری پس از انقلاب بود.

** رضا داد مشاور عالی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کالبدهای فرهنگی و هنری، یکی از نیازهای ضروری کشور است.

**رسول زرگر پور استاندار اصفهان گفت: ظرفیت سینمایی استان اصفهان در دولت تدبیر و امید دو و نیم برابر و مخاطبان سینما در این مدت هفت برابر شده است.

**عرفان مردانی مشاور معاون اقتصادی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مناظره ای در باره عملکرد اقتصادی دولت که در دانشگاه اصفهان برگزار شد، گفت: امروز تورم 40درصدی به 9درصد رسیده است که آرزوی بسیاری از اقتصاد دانان بود.

** احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی این استان با اقدام لازم و بموقع از بروز هرگونه شائبه و احتمال تخلف و جُرم انتخاباتی پیشگیری خواهد کرد.

**محسن مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ارسال نخستین محموله غذایی این جمعیت برای کمک به سیل زدگان استان آذربایجان غربی خبر داد.

**علیرضا رجب پور معاون مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: ایجاد شرکت های زنجیره های توزیع فراورده های نفتی برای رقابتی و غیردولتی کردن این بازار اجتناب ناپذیر است.

**پیکر پاک حسینعلی حسن عباسی جانباز 70 درصد روز یکشنبه بر دستان مردم شهید پرور اصفهان تشییع و در کنار همرزمان شهیدش در گلستان شهدای این شهر آرام گرفت.

**فاطمه زهرا سیدان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: سامانه ناپایداری از صبح امروز ( یکشنبه) فعالیت خود را از بخش های غربی استان آغاز کرده و تا اواخر وقت امشب بارش هایی را برای مرکز و سایر نقاط استان بدنبال خواهد داشت.


گ/6994 / 6027*خبرنگار: آرزو فلاح* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.