*** نشست محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری کشور در تالار سعدی واقع در ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان با موضوع فعالیت های هنری حوزه هنری و هنر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
در این نشست مجید مصلحی مدیرکل امور استانها و مجلس حوزه هنری حضور دارد.
پس از شهادت سید مرتضی آوینی در روز 20 فروردین سال 1372، با پیشنهاد شاعران، نویسندگان و هنرمندان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به مقام معظم رهبری، این روز به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی» نام گذاری شد.

*** مراسم اختتامیه طرح ویژه نوروزی نظارت بر واحدهای صنفی در سالن اجلاس اتاق اصناف مرکز استان با توجه به برگزاری طرح ویژه نوروز 96 از یکم اسفندماه سال گذشته تا 25 فروردین سالجاری برپا می شود.
به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان امسال طرح ویژه نظارت نوروزی، ۱۵ روز زودتر از سال‌های قبل به اجرا درآمده و بر اساس آن قیمت کالاها و خدمات بویژه کالاهایی که در تعطیلات نوروز در سبد کالاهای خانوار قرار دارند، مورد بازرسی و کنترل قرار گرفتند.
در طرح ویژه نظارت نوروزی، هفت شعبه تعزیرات حکومتی در شهر اصفهان فعالیت‌های واحدهای صنفی را رصد کرده ودر هر یک از شهرستان‌های استان نیز یک شعبه تعزیرات حکومتی بر فعالیت‌های واحدهای صنفی و نظارت داشتند.


****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.