به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فراز کمالوند پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: چون در سال جدید به اصفهان نیامده بودیم، با کمی تأخیر سال جدید را تبریک می‌گویم. اما در مورد مسابقه باید بگویم دیدار سپاهان - گسترش بازی خوبی بود. سپاهان در این مسابقه بهتر بازی کرد و مستحق برد بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد خستگی بازیکنانش را یکی از دلایل اصلی شکست مقابل سپاهان دانست و تصریح کرد: سپاهان امروز آماده‌تر از ما بود. ما پیش از این سه بار با تیم سپاهان بازی کرده بودیم. آنها امروز بهتر از بازی‌های گذشته‌شان بودند. البته فراموش نکنید که ما هم در 10 روز گذشته دو بازی سنگین را پشت سر گذاشته بودیم. ما با تیم‌هایی مانند استقلال و تراکتورسازی بازی کرده بودیم که به نوعی جزو مدعیان قهرمانی نیز به حساب می‌آمدند.

وی افزود: این دو بازی جان تیم ما را گرفت. به‌هر حال با این وضع بدنی که بازیکنان‌مان داشتند این نتیجه قابل پیش‌بینی بود. از شکست مقابل سپاهان ناراحتم، اما چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که امروز شش بازیکن زیر 23 سال برای ما به میدان رفتند. امیدوارم این جوان‌ها راه خودشان را پیدا کنند و به فوتبال کشور معرفی شوند. تیم ما امروز خسته بود و دو بازی گذشته هم فشار زیادی به بازیکنان من آورده بود.

کمالوند در مورد گلایه‌هایش از داور دیدار بازی سپاهان - گسترش فولاد گفت: من در آخر بازی به داور اعتراض کردم، چون معتقد بودم که در پایان نیمه اول چهار ثانیه از یک دقیقه وقت تلف شده‌ای که داور گرفته بود گذشت، اما داور سوت پایان بازی را نزد و در این چهار ثانیه دروازه ما باز شد! بازیکنان هم این موضوع را به گوش من رساندند.

وی با گلایه از مسئولان باشگاه سپاهان و ورزشگاه نقش جهان یادآور شد: معمولاً رختکن تیم میهمان در کنار زمین قرار می‌گیرد و رختکن‌های دو تیم هم فاصله زیادی با هم ندارند. متأسفانه رختکن تیم میهمان در ورزشگاه نقش جهان 400 متر با زمین بازی فاصله دارد، اما رختکن تیم میزبان درست کنار زمین قرار گرفته است. دو دقیقه و 10 ثانیه طول می‌کشد که بازیکنان از زمین خودشان را به رختکن برسانند. امیدوارم اصفهانی‌ها میهمان‌نوازی کنند و در آینده جای رختکن میهمان و میزبان با یکدیگر عوض شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615948
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.